Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Elektrisch schema Kia sportage 3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kyle,

Een compleet schema is er niet, wel deel schema's. Waar gaat het om? Dan kan ik kijken of ik je kan helpen. Ik heb ooit een

2010-2011 KIA SPORTAGE

Shop Repair Manual

aangeschaft en daar staat wel in wat je wilt weten denk ik.

Geplaatst

Zo'n manual lijkt mij ook wel wat. Mag ik vragen waar he dat vadaan hebt en wat het kostte?

Bedankt alvast!

Geplaatst

hallo,

ik ben al benaderd omdat ik mij nog niet heb voorgesteld op het forum, maar ik ben zelf niet in het bezit van een kia sportage, mijn schoonvader wel.

en die was benieuwd of je op de 1 of andere manier de knipperlichten kan omzeilen zodat je geen storing krijgt in het canbus systeem. en is daarom benieuwd naar een elektrisch schema.

mvg kyle

• Like 1
  • 11 maanden later...
Geplaatst

Is er al iemand die dat schema , of deelschema's heeft van de verlichting zowel lameen als interieur heeft van de sportage III. ik zou graag een paar lampjes bijhangen ivm leds en deuren maar weet niet waar af te koppelen. Grts

Geplaatst

hallo,

ik ben al benaderd omdat ik mij nog niet heb voorgesteld op het forum, maar ik ben zelf niet in het bezit van een kia sportage, mijn schoonvader wel.

en die was benieuwd of je op de 1 of andere manier de knipperlichten kan omzeilen zodat je geen storing krijgt in het canbus systeem. en is daarom benieuwd naar een elektrisch schema.

mvg kyle

De verlichting van een sportage 3 loopt niet via canbus. De knipperlichten automaat slaat wel op tilt als je met de lampjes loopt te rommelen (bijv. bij een aanhanger). Gewoon omzeilen met relais.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...