caroden Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Wij zijn bezig om een nieuwe auto aan te schaffen. Onze voorkeur gaat uit naar een Cee'd 1.6 GDi SW Super of Premium Pack. Nu ben ik een beetje allergisch voor piepjes, rammeltjes en kraakjes. De vraag is nu: hoe staat het met deze bijgeluiden bij de nieuwe Cee'd (SW)? Ervaringen met de vorige Cee'd of andere types zijn ook welkom omdat de huidige Cee'd nog maar kort op de markt is. Quote
Zaa'd Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Ik heb de Cee'd Premium, en ik heb heeeeel veel piepjes. als je je riem niet aanhebt, als je uit je auto stapt met de motor aan, bij inparkeren als je te dicht op de andere auto zit zowel voor als achter, als je van rijbaan wisselt zonder knipperlichten aan te doen lol. nee niets op te merken hier, alles solide, misschien alleen het 'kraken' van de lederen bekleding als je erop gaat zitten 3 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Nou wij hebben nou sinds twee weken een ceed sw superpack en hebben totaal geen last van piepjes en of kraakjes. Echt een dijk van een auto, zeker aan te bevelen. Succes met jullie keuze. Quote
bigwade Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 @Mike wordt er ook iig erg stil van....... Quote
telly Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 hee zaa'd wil ji toevallig wat foto's van je auto posten want ik krijg binnenkort ook de ceed premium pack Quote
caroden Geplaatst 25 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2012 Ik heb de Cee'd Premium, en ik heb heeeeel veel piepjes. als je je riem niet aanhebt, als je uit je auto stapt met de motor aan, bij inparkeren als je te dicht op de andere auto zit zowel voor als achter, als je van rijbaan wisselt zonder knipperlichten aan te doen lol. nee niets op te merken hier, alles solide, misschien alleen het 'kraken' van de lederen bekleding als je erop gaat zitten Hahaha!! Bij het lezen van je 1e zin schrok ik even en wilde al bijna de Ford-brochure pakken.... Gelukkig las ik verder. Deze piepjes zijn prima! Nou wij hebben nou sinds twee weken een ceed sw superpack en hebben totaal geen last van piepjes en of kraakjes. Echt een dijk van een auto, zeker aan te bevelen. Succes met jullie keuze. Bedankt. Wij twijfelen nog tussen de Premium en de Super Pack...leer is wel fijn maar 2000 euro is toch wel weer geld... Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Ja wij wilden geen leer dus was de keuze qua pakket zo gemaakt. Nogmaals veel succes. Quote
Zaa'd Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 hee zaa'd wil ji toevallig wat foto's van je auto posten want ik krijg binnenkort ook de ceed premium pack Ik ga mn best doen, kan je niet een proefrit aanvragen in een premium bij je dealer ? Quote
telly Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 ik heb op dit moment ook een kia ceed van 2008 maar van kraakjes is geen sprake Quote
Zaa'd Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 hee zaa'd wil ji toevallig wat foto's van je auto posten want ik krijg binnenkort ook de ceed premium pack Ik ga mn best doen, kan je niet een proefrit aanvragen in een premium bij je dealer ? Hahaha!! Bij het lezen van je 1e zin schrok ik even en wilde al bijna de Ford-brochure pakken.... Gelukkig las ik verder. Deze piepjes zijn prima! Bedankt. Wij twijfelen nog tussen de Premium en de Super Pack...leer is wel fijn maar 2000 euro is toch wel weer geld... Premium Pack Alleen i.c.m. Super Pack, Plus Pack en Comfort Pack Adaptive Front Lighting System inclusief xenonverlichting en koplampsproeiers Lederen bekleding Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel inclusief geheugen Verwarmbare voorstoelen en stuurwiel Quote
caroden Geplaatst 25 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2012 Tsja, ik wil wel gaan voor die leuke extra's maar ik moet mijn wederhelft zo ver krijgen Zij vindt stuurverwarming pure onzin.... Quote
Zaa'd Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Tsja, ik wil wel gaan voor die leuke extra's maar ik moet mijn wederhelft zo ver krijgen Zij vindt stuurverwarming pure onzin.... stoelverwarming... lekkere warme billetjes in de winter , en die meedraaiende koplampen is in de donkere dagen ook erg prettig. Quote
caroden Geplaatst 25 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 November, 2012 stoelverwarming... lekkere warme billetjes in de winter , en die meedraaiende koplampen is in de donkere dagen ook erg prettig. Stoelverwarming hebben we nu ook en wordt alleen door mij gebruikt (ik vind het best fijn). Maar ze rijdt eigenlijk niet veel in de huidige auto (ze heeft haar eigen auto). Misschien moet ik haar toch eens bij een koude dag in mijn auto laten rijden en die verwarming laten ervaren Quote
Zaa'd Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 geen last van, maar ik heb ook meestal een muziekje opstaan. Quote
@Mike Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Nou dat geluid hoor je door de muziek heen kan ik je vertellen. Inmiddels is er een nieuwe versnellingsbak besteld. Een schaal van een lager draaide mee. Quote
caroden Geplaatst 28 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 28 November, 2012 Wij zijn vandaag geslaagd. Maar niet voor een Kia. Het is uiteindelijk een 'afgeladen' Ford C-Max geworden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.