betominice Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Bij een kennis kwam ik een camera tegen hij wilde hem weggooien ik ben er achter dat hij van plusminus 70 jaren is uit de sjovet unie . Omdat er veel vrije tijd fotograven hier rond hangen . Is er toevallig iemand die hier meer van af weet.? Quote
Alex VB Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Vraag eens direct bij bigwade. Hij is profi-fotograaf. Ik heb wel dit voor je gevonden: http://camerapedia.wikia.com/wiki/Smena_8M_(2) Quote
betominice Geplaatst 27 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2012 Hoi Alex Dank je deze had ik ook al gevonden blijkbaar niet geliefd bij de nederlandse mensen blijkbaaar zagen ze het aan als speelgoed is een grappige camera die redelijk goede foto`s maakte. Quote
bigwade Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Dat was in die tijd een familie toestelletje. Niets waard, maakt vast zoals zovele soortgenoten uit die tijd best aardige plaatjes. Filmpjes zijn hier en daar (kruidvat) nog te krijgen en de resultaten zijn ook heel seventies Je kunt bij de Hema bij het printen een CDtje voor meerprijs laten bakken. Quote
betominice Geplaatst 27 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2012 Dank je Voor je antwoord vond het wel een grappig toestelletje me schoonvader verzamelt oude camera`s dus is tie voor zijn verzameling . Had hem het al belooft. Quote
Smart Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Je had deze moeten hebben.....TOCH? Quote
bigwade Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Duur is niet altijd beter... @Raymond, misschien heb ik ook wel wat voor je schoonvader. Doe maar even een PM Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.