Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wielbout vervangen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voor de personen die mijn andere topics volgen is het reeds bekend dat ik al een tijdje loopt te sleutelen.

Na de turbo bleek het wiellager niet APK waardig.

Nu zit er een trilling in het wiel, blijkt er een van de wielbouten zo ongelofelijk vast te zitten dat ik het met een 100 nm slagmoersleutel niet redt, met de hand ook niet.

Bij de garage om de hoek geweest, zwaardere slagmoersleutel gebruikt en kwam eea. wel los.

Echter zowel de moer als de bout zijn bijna compleet verpulvert.

Weet iemand of die los te vervangen zijn?

(ik weet nu al dat de dealer zal roepen dat bijkant de halve auto vervangen moet gaan worden, daar heeft ie een handje van)

Geplaatst

Zal wel even sleutelen zijn maar die bouten zijn gewoon los te vervangen als het goed is dan sla je ze met een hamer zo naar achteren wel eerst even ales uit elkaar halen als je er niet met je vingers aan de achterkant niet bij kan

Geplaatst

Nog een tip: als je wielmoeren opnieuw erop zet even een beetje koper- of keramisch vet aanbrengen. Dat voorkomt een hoop ellende.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...