Lennart Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Hallo, Er zijn bij mij speakers in het dashboard gebouwd, welke niet helemaal lekker zitten. Om precies te zijn, ze rammelen tot in de ergernis. Vanwege de aanhoudende vervelende problemen wil ik het liefst zo min mogelijk geld in mijn auto stoppen. Omdat de speakers net te klein zijn (10 cm ipv 10,5 cm), vroeg ik mij af wie er foto's heeft van de verlengplaatjes om de speaker alsnog vast te zetten. Ook een how-to voor het materiaal en het maken hiervan zijn uiteraard welkom. Bedankt voor de moeite Quote
bigmac Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 http://www.citybugparts.nl/images/Handleidingen/dashboardspeakers.pdf Dit is de inbouwdokumentatie voor een Aygo, maar ziet er bij de Picanto nagenoeg hetzelfde uit. De speaker-aansluiting heb ik 0,5 cm verlengd dmv een kort koperen plaatje met 2 gaatjes. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.