Guome Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Wie kan mijn zeggen, hoe ik bij mijn 2e brandstof filter kan komen ?? Hij zou onder de achterbank zitten. Ik heb een VAN, dus geen achterbank, maar een laadvloer. In iedergeval alvast mijn hartelijke dank hier voor. Groetjes van Guome. Quote
Crum Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 laadvloer zit gelijmt, dus echt makkelijk gaat dat niet lukken. De tank zit aan de rechterkant van het voertuig. Mogelijk kan je de tank er vanonder halen als deze een heel eind leeg is? Quote
xychix Geplaatst 10 December, 2012 Geplaatst 10 December, 2012 Tank verwijderen is niet moeilijk, het is alleen een ontzettend gekloot om de slangen weer op hun plek te krijgen. Bovendien heb ik voor het verwijderen van de tank ook eerst aan de bovenkant de leidingen losgemaakt (dat kan dus niet als je daar niet bij kunt.) Zit die vloer helemaal vast? Je zou er op de juiste plek een stukje uit kunnen halen. Moet ik voor je uitmeten waar het luik bij mij (2005 CRDi) zit? Ik moet er toch nog ff in koekeloeren voor ik weer naar Frankrijk rijdt. Quote
Guome Geplaatst 15 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 December, 2012 Even in het kort. De tank eronder uit gehaald, geen vuil in de tankfilter + de tank was ook zuiver. Verstuiver controle gedaan, eentje lekte er. Daar door vald de inspuitdruk weg, en kom je zo langs de kant van de weg te staan. Alles is nu weer Oke. Ik dank jullie voor het mee denken. Groetjes van Guome du Laculotte. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.