eugen Geplaatst 2 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2013 Ik ben benieuwd naar het resultaat van je stoelverwarming, Ik zal dat zelf niet gaan doen want me PC ligt onder de bestuurdersstoel , en ik denk dat de extra warmteontwikkeling weleens een probleem kan gaan vormen hehehe. Quote
Joyce2 Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Super gaaf ie verlichting!! Dat wil ik ook wel, heb alleen totaal geen verstand van auto's... Quote
xtra40 Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Ik ben benieuwd naar het resultaat van je stoelverwarming, Ik zal dat zelf niet gaan doen want me PC ligt onder de bestuurdersstoel , en ik denk dat de extra warmteontwikkeling weleens een probleem kan gaan vormen hehehe. de stoel verwarming die komt aan de bovenkant van de stoel en word niet zo heel erg warm als je er aan voelt maar als je er op gaat zitten dan voel je het pas maar ik denk niet dat je stoel er erg warm van word aan de onderkant Quote
eugen Geplaatst 2 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2013 hoi Joyce , De verlichting zoals ik hem heb is niet erg moeilijk , wat ik erin heb zitten is dit setje : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40192361/ De kabel van de adapter doorgeknipt , en deze op de binnenverlichting aangesloten , iedereen die een beetje verstand van auto's heeft kan dat wel uitvoeren , elke led balk zit vastgeplakt met dubbelzijdig tape. Ik weet niet waar je woont , maar ik denk dat als je hier op het forum rondvraagt er vast wel iemand in de buurt te vinden is die dat wil doen voor je. Xtra40, zou je dat willen testen of de onderkant van de stoel warm wordt? sinds jij het hebt lijkt me dat de makkelijkste manier om erachter te komen Nadeel is dan wel dat mijn lijstje met to do dingen weer langer wordt Quote
xtra40 Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 ja dat zal ik doen maar de stoel verwarming ga ik pas kunnen testen als ik me leer in de auto laat zetten dus nog even geduld Quote
eugen Geplaatst 2 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2013 Hier zijn de foto's Eerst de dagrijverlichting , met led lampen Stadslicht Xenon Bekerhouderverlichting (leuke voor galgje) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.