Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Picanto Multimedia PC Project

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben benieuwd naar het resultaat van je stoelverwarming, Ik zal dat zelf niet gaan doen want me PC ligt onder de bestuurdersstoel , en ik denk dat de extra warmteontwikkeling weleens een probleem kan gaan vormen hehehe.

Geplaatst

Ik ben benieuwd naar het resultaat van je stoelverwarming, Ik zal dat zelf niet gaan doen want me PC ligt onder de bestuurdersstoel , en ik denk dat de extra warmteontwikkeling weleens een probleem kan gaan vormen hehehe.

de stoel verwarming die komt aan de bovenkant van de stoel en word niet zo heel erg warm als je er aan voelt maar als je er op gaat zitten dan voel je het pas maar ik denk niet dat 

je stoel er erg warm van word aan de onderkant 

Geplaatst

hoi Joyce , De verlichting zoals ik hem heb is niet erg moeilijk , wat ik erin heb zitten is dit setje :

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40192361/

De kabel van de adapter doorgeknipt , en deze op de binnenverlichting aangesloten , iedereen die een beetje verstand van auto's heeft kan dat wel uitvoeren , elke led balk zit vastgeplakt met dubbelzijdig tape.

Ik weet niet waar je woont , maar ik denk dat als je hier op het forum rondvraagt er vast wel iemand in de buurt te vinden is die dat wil doen voor je.

Xtra40,  zou je dat willen testen of de onderkant van de stoel warm wordt? sinds jij het hebt lijkt me dat de makkelijkste manier om erachter te komen :)

Nadeel is dan wel dat mijn lijstje met to do dingen weer langer wordt :P

Geplaatst

Hier zijn de foto's

Eerst de dagrijverlichting , met led lampen

68834d1362251384-2011-kia-picanto-pc-bui

Stadslicht

68835d1362251422-2011-kia-picanto-pc-bui

Xenon

68836d1362251438-2011-kia-picanto-pc-bui

Bekerhouderverlichting (leuke voor galgje)

68837d1362251470-2011-kia-picanto-pc-bui

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...