Gast Warmentuuter Geplaatst 31 December, 2012 Geplaatst 31 December, 2012 Kiske, Xtra40 en Joepnd gefeliciteerd met de top kia foto's van 2012. Ook wenst de Warmentuuter een ieder een leuke oud en nieuw viering. Quote
Seafox Geplaatst 31 December, 2012 Geplaatst 31 December, 2012 Mooie top 3. Ben benieuwt naar volgend jaar bij deze ook ook een goed uiteinde voor iedereen en voorzichtig met het vuurwerk!!! Quote
Millgate Geplaatst 31 December, 2012 Geplaatst 31 December, 2012 Kiske, xtra40 en joepnd, van harte gefeliciteerd !!! Aan alle forumleden: Veel plezierige kilometers toegewenst in 2013 ! Quote
betominice Geplaatst 31 December, 2012 Geplaatst 31 December, 2012 potjedrie ben ik vergeten te stemmen maar die van kiske uit Bergen op Zoom. die is wel een mooie winnaar mooi uiteinde allemaal. Quote
kiske Geplaatst 1 Januari, 2013 Geplaatst 1 Januari, 2013 Aan allen die op mijn foto hebben gestemd bedankt. Verder wil ik alle leden van de KIA club Nederland en België een goed en gezond 2013 toewensen. Groetjes Kiske. Quote
Smart Geplaatst 1 Januari, 2013 Geplaatst 1 Januari, 2013 Kiske gefeliciteerd, een in mijn ogen een terechte winnaar! De nummers 2 en 3 verdienen wat mij betreft een eervolle vermelding. Zoals bigwade al aangaf, wil hij graag het stokje overdragen aan iemand anders. Dit betekent concreet dat hij/zij deze taak op zich neemt om 12 maanden elke maand een fotowinnaar vast te stellen, al dan niet met hulp van anderen en aan het eind van het jaar een overall winnaar vaststelt. Wie wil dit op zich nemen? 1 Quote
bigwade Geplaatst 4 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 Januari, 2013 Als het goed is, is er een pretpakket (en néé, geen VSM of 450 eu bonnen) vanuit KiaMNL onderweg naar Kiske ! Kiske, we verwachten op z'n minst een fotootje....... Daarnaast sluit ik me aan bij Smart. Zijn er anderen die zoiets een jaartje willen doen ? Ik wil best helpen, maar ben het een beetje beu de kar alleen te trekken..... Quote
kiske Geplaatst 5 Januari, 2013 Geplaatst 5 Januari, 2013 Zodra het pretpakket aangekomen is laat ik jullie weten wat het is. Nogmaals bedankt. Kiske. Quote
Remko .me Geplaatst 5 Januari, 2013 Geplaatst 5 Januari, 2013 Ik heb nog steeds chocolade over van vorig jaar Nog een halve doos ofzo.. elke verjaardag komt Kia weer op tafel Quote
Smart Geplaatst 5 Januari, 2013 Geplaatst 5 Januari, 2013 I Like.....Hahaha! Verzonden vanaf mijn iPhone. Quote
Rietje Geplaatst 6 Januari, 2013 Geplaatst 6 Januari, 2013 Ik vind het erg mooie foto's, als ik mijn Kia heb dan hoop ik er ook mooie plaatjes van te kunnen schieten Quote
kiske Geplaatst 18 Januari, 2013 Geplaatst 18 Januari, 2013 hierbij een foto van het pretpakket wat ik heb gewonnen met de foto. het is een soort kerstpakketje met allemaal Koreaanse dingen zoals : thee honing noodels flesje drank koekjes miniatuur kia en metalen eetstokjes. 1 Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2013 Geplaatst 18 Januari, 2013 Haha....foei young high.....! Verzonden vanaf mijn iPhone. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.