El-Rio-Grande Geplaatst 12 September, 2008 Geplaatst 12 September, 2008 Hoi Daiz, Laten we hopen dat de 18e door gaat. Nog altijd maar 6 inschrijvingen.. Ben benieuwd wat je ervan maakt met die bumpers. Verder geen updates aan je auto.. je kunt ook niet alles tegelijk he.. Jouw pica is al best leuk, en alles wat je eraan doet maakt het leuker. Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 13 September, 2008 Geplaatst 13 September, 2008 mmm KLOPT Ben er ook erg trots op hahha Jullie horen het van mij zodra ik iets heb veranderd!!
El-Rio-Grande Geplaatst 14 September, 2008 Geplaatst 14 September, 2008 Ben reuze benieuwd wat je ervan maakt. Ik ben in elk geval z??r blij met de achterruit.. nu over niet al te lange tijd de uitlaat nog... ?n een luchtfiltertje! Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 15 September, 2008 Geplaatst 15 September, 2008 OWWW gaat helemaal goed komen hahaha, heeft dat tuning event je op hol gebracht ? hahahha
El-Rio-Grande Geplaatst 15 September, 2008 Geplaatst 15 September, 2008 Hoi Daiz, Die meeting heeft idd wel geprikkeld om wat meer met die auto te doen. Daarnaast vond ik het sowieso al K*T dat Kia zo 'buitengesloten' word bij Meetings. Je moet 3 x meer moeite doen met een Kia om een beetje als 'gelijke' gezien te worden bij Meetings. Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 15 September, 2008 Geplaatst 15 September, 2008 Dat klopt inderdaad ja Kia is gewoon niet zo bekend als andere merken maaar dat gaat helemaal goed komen! Succes!
Tazteam Geplaatst 15 September, 2008 Geplaatst 15 September, 2008 Dat klopt inderdaad ja Kia is gewoon niet zo bekend als andere merken maaar dat gaat helemaal goed komen! Succes! Kia is idd niet bekend en zal ook nooit echt mee gaan draaien in het tuning wereldje. Als je ziet wat wij al hebben gedaan, en zeker nog moeten doen, om de jury tijdens dit soort wedstrijden enthousiast te krijgen voor onze ride. Iemand met een VW of Peug, Citroen of wat dan ook, die plakt er wat plastic tegenaan, en dan is hij "vet". Ondanks alle inspanningen bij ons is het nog maar een Kia, en Picanto.............nooit van gehoord Philip
El-Rio-Grande Geplaatst 15 September, 2008 Geplaatst 15 September, 2008 Dat klopt inderdaad ja Kia is gewoon niet zo bekend als andere merken maaar dat gaat helemaal goed komen! Succes! Kia is idd niet bekend en zal ook nooit echt mee gaan draaien in het tuning wereldje. Als je ziet wat wij al hebben gedaan, en zeker nog moeten doen, om de jury tijdens dit soort wedstrijden enthousiast te krijgen voor onze ride. Iemand met een VW of Peug, Citroen of wat dan ook, die plakt er wat plastic tegenaan, en dan is hij "vet". Ondanks alle inspanningen bij ons is het nog maar een Kia, en Picanto.............nooit van gehoord Philip En toch is dat jammer. Kia's zijn zeker leuke auto's waar wel degelijk een heleboel mee te doen is. Voor de nieuwe Rio zijn er sideskirts te krijgen, voor de terreinKia's zijn er push en sidebars te krijgen en dan houd het eigenlijk wel op. Voor mij is het een motivatie om mijn ride nog vetter te maken en door te blijven zetten. Hoewel het soms toch ook wel verleidelijk is om toch maar voor die makkelijke weg te gaan. Dit hele verhaal is ook de reden waarom ik aan de voorkant de Grille wil veranderen, zonder logo. Laat mensen eerst maar eens warm lopen voor de auto, z?nder te zien wat het is, om daarna 'in het gezicht geslagen' te worden door de verrassing dat het een Kia is... Groeten, Peter
Rio-man Geplaatst 15 September, 2008 Geplaatst 15 September, 2008 Genoeg te koop hoor! http://www.kia-fx.com of http://www.kfx-peformance.com Scorpioshuma is/was hier een behoorlijke tijd "ambassadeur" van in Europa dacht ik.
Tazteam Geplaatst 15 September, 2008 Geplaatst 15 September, 2008 Dit hele verhaal is ook de reden waarom ik aan de voorkant de Grille wil veranderen, zonder logo. Laat mensen eerst maar eens warm lopen voor de auto, z?nder te zien wat het is, om daarna 'in het gezicht geslagen' te worden door de verrassing dat het een Kia is... Groeten, Peter Daarom zijn wij hier ook mee bezig, het logo achter is al weg, staat nu Taz ipv Kia. Vooraan in de grill.....................wordt aan gewerkt
Gast Daiz Geplaatst 16 September, 2008 Geplaatst 16 September, 2008 en ik.... ga mijn logo NIET weghalen !! Ben trots dat ik een kia heb en daar moeten ze het maar mee doen!! Vind ik he Ieder zijn mening..... Ben bezig om misschien zelf een bumper in elkaar te maken van 2 losse stukken...heb al mensen die zeggen, VET ik wil meehelpen!! (kunnen het beter als mij haha Maar voorlopig niet ben nog aan het zoeken wat precies enz... Wil gewoon dat mensen zeggen VETTE AUTO!!! Heb al bekijks dus.... waarom niet ? Moet toch lukken? Ben al zover gekomen met m'n kia...en heb nu 1 keer meegedaan aan event, IK GA ERVOOR Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 16 September, 2008 Geplaatst 16 September, 2008 Hey Daiz, Wat gek.. ik heb ook al aan ??n evenement mee gedaan.. stond ook nog een Kia.. Oh ja.. Jij! Met jouw uitlaatje trek je al bekijks omdat jouw Pica harder schreeuwt dan dat ie oogt. En nee, dan heb ik het nog niet over jouw 119 dB, maar over jouw uitlaatje. Jouw auto word niet alleen vetjes, hij oogt nu al vetjes. Ben benieuwd wat je van die bumpers maakt. Jammer genoeg heb ik geen ervaring met het maken van custom bumpers, zoals je bij o.a. Chip Foose ziet. Was dat maar, had ik leuke centjes mee kunnen verdienen... Ghehe zou overigens wat wezen als hij je pica onder handen neemt Groetjuhz, Peter
Gast Daiz Geplaatst 16 September, 2008 Geplaatst 16 September, 2008 Hahaha ja inderdaad dat is waar ! Maar ik ga ervoor om hem mooi te maken en opvallend...en ja die uitlaat die hoor je wel ja Bumpers gaan nog eventjes duren..maar gaat goed komen Alles op z'n tijd.... Heb in ieder geval in weer zo'n meeting Greetzz Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 16 September, 2008 Geplaatst 16 September, 2008 Hey Daiz, Waar? Wanneer?? (die meeting?!?) Offuh, bedoel je die van 18 oktober? Gr. Peter
Gast Pica Driver Geplaatst 16 September, 2008 Geplaatst 16 September, 2008 Mooie auto Daiz Doe je alles zelf aan de auto. Dieter.
Gast Daiz Geplaatst 17 September, 2008 Geplaatst 17 September, 2008 @ Peter, gewoon die meeting van den bosch en als die van okt door gaat Vond het gezellig vorige keer en heb weer zin in nog zo'n meeting In't algemeen dan zeg maar show en mensen leren kennen @ Dieter, thanx Ja heb tot nu toe bijna alles zelf gedaan behelalve, verlagen bijv... door bedrijf gedaan maar neon..luchtfilter en spuitwerk zelf gedaan Gr Daiz
Tazteam Geplaatst 22 September, 2008 Geplaatst 22 September, 2008 Draadje overgenomen uit een ander onderwerp: Voor de goede orde, we hebben het over een schade die er zo uit ziet: @ Daiz: Ik hoop dat het nou eindelijk eens opgelost gaat worden. Hoe ziet de schade van die buurman eruit? Mocht die nauwelijks schade hebben, loont het zich misschien om te overwegen om voor te stellen ieder de eigen schade te dekken. Jouw terugval in no-claim kost jou waarschijnlijk meer dan dat je dit laat doen door een beun. Als zijn schade dan ook meevalt en jij een hogere prijs betaald als hij terwijl ze koste wat kost jou als schuldige aan willen wijzen, dan is het voor de tegenpartij misschien reden om ermee accoord te gaan. Overweeg het dus eens, om de zaak te 'seponeren' en ieder zijn eigen deel te betalen, z?nder bijkomst van de verzekeraar, ALS dat nu nog kan. Groeten, Peter
Tazteam Geplaatst 22 September, 2008 Geplaatst 22 September, 2008 Is deze schade alleen maar de zwarte lak van de buurman?? Of is hier de verf van de blauwe bumper verdwenen?? Foto is er niet duidelijk over. Philip
El-Rio-Grande Geplaatst 22 September, 2008 Geplaatst 22 September, 2008 Hoi Philip, Ik heb hem in Den Bosch eens bekeken en de blauwe lak is ook echt beschadigd. Het is dus niet een klein simpel krasje, al lijkt het niet veel... Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 22 September, 2008 Geplaatst 22 September, 2008 @ Peter & Philip, De lak is inderdaad aardig goed beschadigd..Als ik het volgens de garage zou laten spuiten kost het me rond de 650 (spuitwerk)ongeveer.(950 totaal plaatje)....volgens hun zou ik ook en nieuwe koplamp moeten hebben.. (scheurtje in) Ben naar kia dealer geweest in Den Bosch en die vertelde me dat een nieuwe koplamp niet noodzakelijk was want het viel wel mee met wat de garage had gezegd... Scheelt dus weer en daar heb je dus iets aan over de buurman... z.n kentekenplaat hing schuin en was beetje doorbogen..verder niets geen kras niets.. en was is zijn kostenplaatje? 1500,- !! Dat klopt dus helemaal niet..weet niet waar hij die heeft laten taxeren maar denk dat die van een een vorig ongeluk schade aan de voorkant heeft gehad..iets doorgebogen al of zo iets... maar dus echt niet van m'n botsing van 40km p/u.... ( Verdere verhaal van buurman enz kloppen ook niet..pff schiet niet op met de ze zaak..de situatie is al minder duidelijk dus zit er nog wel even mee.... Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 22 September, 2008 Geplaatst 22 September, 2008 Hej Daiz, Ieder zijn eigen schade oplossen zit er dus niet in... Overigens de schade bedragen die jij noemt klinken mij enigszins bekend maar ook vreemd. Ik heb toen ik mijn auto amper een week had, een zeer kleine aanrijding gehad, door mijn eigen schuld. (merk ik nu nog de gevolgen van bij de verzekeraar...) Ik had een fikse kras op de bumper en mijn kentekenplaat lag verwrongen over de straat. De andere auto had een bekrasde wieldop en een paar nauwelijks zichtbare krassen op een zwartkleurige kunstof (niet gespoten) bumper. Schade tegenpartij: 850 euro. Mijn bumper had flinke krassen. Ook de kentekenplaat lag verwrongen op straat. Moest gedemonteerd worden, geschuurd, gespoten etc. en volgens wat ik zo uit mijn hoofd weet, kwam dat bedrag uit op 450 euro. Mijn schade was zwaarder dan de tegenpartij. Herstel was echter v??l goedkoper... Heb je al eens gevraagd wat het bij de Kia dealer gaat kosten om de schade te laten herstellen? Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 23 September, 2008 Geplaatst 23 September, 2008 Hey Peter, Nee nog niet gevraagd maar denk dat ik voor alleen spuitwerk toch best wel veel kwijt ben..zal het eens keer navragen Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 23 September, 2008 Geplaatst 23 September, 2008 Hey Dais, Doe dat inderdaad maar eens. Wellicht dat dat nog net ff iets goedkoper uit zou kunnen vallen... Groeten, Peter
Aanbevolen Berichten