Tazteam Geplaatst 31 Augustus, 2008 Geplaatst 31 Augustus, 2008 Kijk maar welke je gebruikt, wel even onder/op je eigen server gedeelte van Imageshack zetten, kan ik hem bij mij verwijderen Sorry dat het zo lang heeft geduurd, vandaag een hele dag onder de auto gelegen, kleine storing van mijn showverlichting, maar gelukkig nu opgelost. Philip
Gast Daiz Geplaatst 1 September, 2008 Geplaatst 1 September, 2008 Hey Philip, Dank je wel! Owjee, iets kapot gegaan? Gelukkig weer gemaakt Het had toch geen haast haha zag het vanzelf wel binnenkomen @ Peter, ik heb een sony ericsson C902 cyber-shot met 5.0 pixels..dat is de nieuwste haha dus daar ligt het niet aan Misschien aan m'n laptop maar achh ga misschien ooit een spiegelreflex camera kopen..(ben aan het rondkijken) (later gepost) @ Philip eumm heb de afbeeldingen op mijn laptop opgeslagen maar kan ze nog steeds niet (via bladeren) bij mijn profiel zetten?..vreemd, hij zegt dat ze nog steeds te groot zijn?? Ik snap er niets van Kan iemand mij dit uitleggen? Ik doe het denk ik beetje fout hahha
El-Rio-Grande Geplaatst 1 September, 2008 Geplaatst 1 September, 2008 Hoi Daisy, Dan staat er misschien een instelling in je telefoon verkeerd ofzo? Tsja, als je het niet goed doet, werkt het niet... maar w?t je niet goed doet... geen idee. Ghehe, zou bijna zeggen dat we dat zondag in Den Bosch wellicht zouden kunnen oplossen. Tenminste, als dat evenement niet afgezegd word... Ik kan je plaatje anders wel online zetten voor je, dat je op je profiel een url koppeling doet, maar dan zou het uploaden van je avatar op exact dezelfde manier prima moeten werken... Handigste zou denk ik zijn om te zien w?t je misschien niet goed doet... Wie weet doe jij wel niets fout, maar gaat er ergens anders software matig iets fout... Groeten, Peter
Rio-man Geplaatst 1 September, 2008 Geplaatst 1 September, 2008 De forumafbeeldingen voor in je profiel moet je via een externe weg uploaden. Je upload het plaatje gewoon in imageshack of iets dergelijks, vervolgens kopi?er je de "kale" link, dus zegmaar het bronadres van de foto zonder dergelijke "html-tags", en deze plak je dan vervolgens in je profiel bij iets dergelijks als "foto uploaden van extern adres". Dan rest echter alleen nog de druk op de knop bevestig of verzend, of hoe het hier heet, en dan staat je plaatje er. Succes.
Gast Daiz Geplaatst 2 September, 2008 Geplaatst 2 September, 2008 ahh bedankt beide Ik ga dat dan maar eens een keer proberen Laterzz Gr Daiz
Gast Daiz Geplaatst 2 September, 2008 Geplaatst 2 September, 2008 Ik zat eerst te vervelen met de afbeeldingen maar hij doet het!! Thanx Peter ik zag de mail over het hoofd
El-Rio-Grande Geplaatst 4 September, 2008 Geplaatst 4 September, 2008 Hoi Daisy, Geeft niet, kan gebeuren, toch?? Volgens mij had je het onlangs erover of er niet de mogelijkheid was over een 'smoelenboekje' of zie ik dat verkeerd?? Zou op zich een idee zijn, kun je inderdaad zien wie wie is.. Maar goed.. is er nu nog niet. Je zou hooguit een foto van jezelf als Avatar kunnen zetten... Hoe is het nu met die picanto?? zijn er nog dingen aan gebeurt?? Groetjes, Peter
Gast Daiz Geplaatst 5 September, 2008 Geplaatst 5 September, 2008 Nee heb er verdernog even niets aan gedaan Ik sta denk aanstaande zondag bij All Tuning Meeting @ Den Bosch..nog even afwachten Maar verder nog niets gedaan...weer zit ook niet mee bahh bahhh, ben weer werken doegggg Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 5 September, 2008 Geplaatst 5 September, 2008 Hoi Daisy, Kijk even je PB inbox na, ik stuur je even een berichtje over Zondag. Werkse!! Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 6 September, 2008 Geplaatst 6 September, 2008 Bericht ontvangen!! Of dat ik meedoe morgen weet ik dus nog niet.. Je komt aanrijden en dan zeggen ze showwaardig of niet.. HOE ze dan kunnen zien?? Ik zelf weet dat niet hahaha We zien wel morgen, misschien tot morgen !! Gr Daiz Ow ja ga m'n bassboxen aanpassen qua neon.. hoe en wat ben ik nog aan het bekijken, nu zie je zo'n staafje zitten..ff mooi wegwerken
El-Rio-Grande Geplaatst 6 September, 2008 Geplaatst 6 September, 2008 Hoi Daiz, We zien morgen wel. Nu eerst mijn bedje eens op gaan zoeken, die rolluiken zakken langzaamaan vanzelf dicht hier... Ik wil dat ook nog gaan doen. Van MDF een hele kast maken waar een sub met versterker en Neon in komen te zitten.. weet alleen weer eens niet waar ik nou precies moet gaan beginnen... Weet alleen wel dat het spul zo moet worden dat mijn reservewiel bereikbaar blijft... Groetjes, Peter
Rio-man Geplaatst 6 September, 2008 Geplaatst 6 September, 2008 Hoi Daiz,We zien morgen wel. Nu eerst mijn bedje eens op gaan zoeken, die rolluiken zakken langzaamaan vanzelf dicht hier... Ik wil dat ook nog gaan doen. Van MDF een hele kast maken waar een sub met versterker en Neon in komen te zitten.. weet alleen weer eens niet waar ik nou precies moet gaan beginnen... Weet alleen wel dat het spul zo moet worden dat mijn reservewiel bereikbaar blijft... Groetjes, Peter Ik denk dat Tazteam op dat gebied wel de nodige ervaring heeft (of tenminste, dat mag ik onderhand wel hopen ) en wellicht dat hij je de nodige tips kan geven.
El-Rio-Grande Geplaatst 6 September, 2008 Geplaatst 6 September, 2008 Ik wilde Taz daarmee al eens om hulp vragen.. Ik weet niet precies welke materialen ik nodig ga hebben, het is voor het eerst dat ik aan zoiets dergelijks ga beginnen, vandaar. Het ontwerp voor inbouw heb ik wel een beetje in gedachte, maar als ik niet weet w?t ik allemaal kwijt moet.... Ben wel benieuwd naar hoe dat er bij Daiz en Taz uit zien.. hopelijk te vergelijken op de Kia Speed Meet.. Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 6 September, 2008 Geplaatst 6 September, 2008 Nou om het zo maar te zeggen Tazz zit vol en ik heb ruimte hahaha Nee vind het van Philip ERGG MOOI!! Heb vanmiddag zelf een zeer positieve opmerking gehad van de eigenaar van de automat (morgen ATT-Meeting) Hij zegt: je moet zeker meedoen met dat geluidje!! Maar hij mag niet beslissen dus, we wachten morgen af!! Ben er tevreden mee.. Vandaag nog de neon achterin aangepast..VEEEl beter zo..je ziet nu niets van die staafjes Ben er zelf erg trots op Zie foto: Ook nog een foto van voorin bij de voetjes Foto ervan: Rest volgt..hou jullie op de hoogte!! Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 7 September, 2008 Geplaatst 7 September, 2008 Hoi Daisy, Het was er helaas niet het weer naar, maar heb wel wat leuke plaatjes van je auto gemaakt. Zal ik ze doormailen naar je, of zal ik ze (verkleind) hier plaatsen?? Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 7 September, 2008 Geplaatst 7 September, 2008 Hey Peter, ja het weer zat inderdaad niet mee balen.. Mooie getunende auto's gezien...TE erg hahah Ikzelf ben trots op m'n 119 decibel!! Genoeg denk ik voorlopig..150 is TE (wat een jongen had in een busje AUWW Oortjes...) Dus tevreden..maarja kia is een moeilijk merk om te tunen..Volgend jaar met meerdere kia's er staan Eum stuur de foto's maar door via m'n mail.. Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 7 September, 2008 Geplaatst 7 September, 2008 Hoi Daiz, Nouja 150 decibel uit je picanto zou denk ik ook niet zo gezond zijn voor je picanto. Alhoewel.. Die gele Fiat die er stond, knalde af en toe ook flink... Denk dat als je die zwarte peugeot en die Fiat naast elkaar zou zetten, dat het spannend word.. Maar die jongen met die zwarte peugeot Partner (dat busje) heeft over een aantal jaren vanzelf gehoorapparaatjes nodig, vrees ik Je mag zeker wel trots zijn op jouw 119 decibel. Niets mis mee! Leuke auto en je hebt er z?lf de meeste plezier van, dat is toch het belangrijkste? Groetjes, Peter
Tazteam Geplaatst 7 September, 2008 Geplaatst 7 September, 2008 Wij hebben een keer iets meer dan 132 dB mogen behalen met onze Pica. En dat maar met iets meer dan 700 Wrms Maar 119 dB is echt iets om trots op te zijn, zeer netjes. Philip
El-Rio-Grande Geplaatst 8 September, 2008 Geplaatst 8 September, 2008 Hoi Daisy, Je vroeg je af hoe het nu zat met wat wel en niet mag, met het tinten van de ruiten. Hier kun je al e.e.a. vinden: http://www.cddesign.nl/VTR.pdf Groetjes, Peter P.s. heb zin in vrijdag.......
Gast Daiz Geplaatst 8 September, 2008 Geplaatst 8 September, 2008 Ahhh oke thanx Peter, even bekijken! wat is er vrijdag? Ruitje toch tinten? haha @ Philip, ben ook wel trots op de 119decibel ja.. misschien komen er nog meer boxen in...najah afstellingen moeten ook goed zijn....ben ik niet zo goed in dus nog niet echt gedaan.. Wil eigenlijk de 130 halen ofzoiets misschien 140 maar HOE & eummm dat schroefje..ik bedoelde dat ik die dus ik MIJN kia had gevonden ...sorry was beetje onduidelijk, mijn fout!
El-Rio-Grande Geplaatst 8 September, 2008 Geplaatst 8 September, 2008 Hoi Daisy, Dat soort schroefjes worden op meerdere plekken gebruikt, dus begin maar vast met zoeken... Inderdaad vrijdag het ruitje... ben er nu al benieuwd naar!! 140 dB uit jouw picanto.. wil je je voorruit net als die peugeot kwijt?? ;) Jouw 119,9 dB was fraai maar kan me voorstellen dat je er net even ietsje meer uit wilt wringen.. Ga ik met die van mij ook proberen. Vraag me overigens af waarom ik niet ook een dB meting gedaan heb, had beslist geen kwaad gekunt denk ik zo... Groetjes, Peter
Gast Daiz Geplaatst 8 September, 2008 Geplaatst 8 September, 2008 idd, dan weet je a wat je hebt;) maar s wel gaaf meej boxjes Komt goed Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 8 September, 2008 Geplaatst 8 September, 2008 Daiz, heb je al enig idee wanneer er weer een meeting is waar onze 2 Kia's gaan staan?? *Heeft de smaak te pakken* Groetjes, Peter
Gast Daiz Geplaatst 8 September, 2008 Geplaatst 8 September, 2008 Neee nog niet, Als ik iets weet, hoor je het van me!! Gezelligggg Laterzzz
Gast Daiz Geplaatst 12 September, 2008 Geplaatst 12 September, 2008 Wat dacht je van 18 oktober hahahah Ben hier druk bezig met het vinden van bumpers..we gaan er een op maat voor mijn picanto maken denk ik..zal nogal lastig worden Pff en duur !!!! Maar gaat goed komen...dus voorlopig nog even geen veranderingen aan m'n kia Gr Daiz
Aanbevolen Berichten