El-Rio-Grande Geplaatst 29 December, 2012 Geplaatst 29 December, 2012 Met andere woorden: - Zie je iemand lopen met een hond of ander (huis)dier? Houd je even in. - Gooi niet zomaar vuurwerk over iemands haag of schutting - Wees je ervan bewust dat dieren doodsangsten uitstaan omdat jij zo graag zo hard mogelijk wilt knallen. Verder wens ik je een goede jaarwisseling. Ik proost er alvast op met een oliebol en een glas champagne! 2 Quote
Smart Geplaatst 29 December, 2012 Geplaatst 29 December, 2012 Helemaal mee eens. Iedereen plezier, maar respect naar elkaar. Gestuurd vanaf mijn iPhone met gebruik van Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 29 December, 2012 Geplaatst 29 December, 2012 Gestuurd vanaf mijn iPhone met gebruik van Tapatalk Ach, het is gelukt, we hebben een aifeun..... @ERG. +1 verstuurd vanaf "me" leesplankje met bwtalk Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 29 December, 2012 Geplaatst 29 December, 2012 +2 verstuurd van mijn zwartebes G3 Quote
LED-Lightning Geplaatst 29 December, 2012 Geplaatst 29 December, 2012 Probleem is helaas dat het dat soort mensen vaak helemaal niets interesseert of ze er dieren of kinderen bang mee maken... het lijkt alleen maar bij te dragen aan de pret. Maar iedere persoon die deze advertentie ziet en er toch even bij nadenkt is uiteraard meegenomen. 1 Quote
Anne Geplaatst 29 December, 2012 Geplaatst 29 December, 2012 Probleem is helaas dat het dat soort mensen vaak helemaal niets interesseert of ze er dieren of kinderen bang mee maken... het lijkt alleen maar bij te dragen aan de pret. Maar iedere persoon die deze advertentie ziet en er toch even bij nadenkt is uiteraard meegenomen. Big like! Helemaal mee eens Quote
Smart Geplaatst 1 Januari, 2013 Geplaatst 1 Januari, 2013 Ach, het is gelukt, we hebben een aifeun..... @ERG. +1 verstuurd vanaf "me" leesplankje met bwtalk Hahaha, al enkele weken hoor! Volgens mij ben jij ook Appleminded.....vanaf je tabletje! :D Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.