Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

vraagje over stuurbediening module

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik krijg binnenkort mijn Rio Pluspack en ga de radio vervangen. Ik weet dat je bij Kia een stekker kan kopen waardoor je de knoppen op je stuur kan gebruiken bij een aftermarket radio.

Vaak lees ik dan over Pioneer.

Echter ben ik van plan een JVC scherm in te bouwen. Werkt deze Stuurbediening stekker ook met JVC radio's?

Moet ik een andere Stekker hebben?

waar te koop?

Ik kan helaas niet veel informatie hierover vinden. Ik heb wel op verschillende amerikaanse sites bepaalde stekkers gevonden, maar het is onduidelijk of die ook met de nieuwe Rio werkt.

Voor de rest, bijna alle info die ik vindt, gaat over Pioneer radio's.

met vriendelijke groet,

Alec

Geplaatst

heeft iedereen pioneer?:P:P

Nee ik heb nog de Arkamys troep :P

Geplaatst

hmm, heb zo juist van een audiozaak antwoord gekregen dat de module van hun werkt bij een JVC radio, maar alleen de bel knoppen werken niet. Hebben jullie dat ook? Hoe zit het bij radios van Pioneer?

Geplaatst

Ik heb zelf gewoon nog de standaard radio.

Bij de dealer verkochten ze de Pioneer als je later een navigatiescherm in wilde laten bouwen en volgende de dealer zouden de knoppen op het stuur dan gewoon werken.

Geplaatst

En ik heb een import radio van witson daar zit de stuurwiel bedieninfs unit al ingebouwd

Hoe is je ervaring daarmee? Goeie ondersteuning en geen lag?

Geplaatst

hoe bedoel je ondersteuning en lag

ik lag me rot een mooie goedkope radio met alles er op en aan en het wekt opzig prima

maar je mag altijd komen kijken en speelen

Geplaatst
:-) of alle knoppen op het stuur ook werken en met lag bedoel ik vertraging (sorry een IT term). Er is niks hinderlijker dan wanneer je op een knop drukt en een halve seconde later wordt de functie pas toegepast.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...