Smart Geplaatst 7 Januari, 2013 Geplaatst 7 Januari, 2013 Ik had nog wat foto's geschoten van de enige Kia die op de Essen Motorshow stond, een Kia Cee'd 2012. Heel apart Irmscher getuned. Van huis uit toch een Opel tuner....? 3 Quote
Smart Geplaatst 7 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2013 Thnx.....met een iFeun gemaakt! 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Een hele mooi kleur Cee'd, mooie velgen....... Maar de gele Starsky and Hutch streep was nu niet echt nodig. De i Feun maakt prima plaatjes. Je kan er ook nog mee bellen Quote
Xceed Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Ziet er goed uit zonder striping. Heb gelezen dat Irmscher er mee ging stoppen http://www.autoblog.nl/opel-tuner-irmscher-stopt-er-mee-in-duitsland Quote
Smart Geplaatst 8 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 Januari, 2013 Geen leuk maar wel begrijpelijk bericht over Irmscher. Die witte Mokka op de beurs was nou niet echt een project waarvan je zegt 'geweldig'. Zeker niet bij een witte Opel Mokka.....what's with the name? @Warmentuuter: en ja, je kunt ook nog bellen met iFeun.....had je een telefoontje van mij verwacht dan? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 @Warmentuuter: en ja, je kunt ook nog bellen met iFeun.....had je een telefoontje van mij verwacht dan? :-) ,Nee ik verwacht geen telefoontje maar ik ben wel blij voor je dat je er mee kan bellen. Vind wel dat je er hele mooi foto's mee kan maken. Dat vind van de Blackberry stukken minder. Quote
bigwade Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 OffT, gek en toch waar, gebruik eigen ifeun het minst voor bellen........ idd foto's, mailen, 9292 (al is dat hier vloeken natuurlijk), buienradar, route-tracking, en natuurlijk het onvolprezen Whatsapp. De fotokwaliteit van de 4S is weer een stuk beter dan de 4 heb ik gezien... Dus eh bellen......... Waar gaat dat over, HAHA ! 2 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Netjes getuned, niet te.... Quote
Dave D Geplaatst 8 Januari, 2013 Geplaatst 8 Januari, 2013 Mooie cee'd, zeker. Alleen jammer van irmscher..ze gaan stoppen, geloof ik.. Quote
Smart Geplaatst 9 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2013 OffT, gek en toch waar, gebruik eigen ifeun het minst voor bellen........ Dus eh bellen......... Waar gaat dat over, HAHA ! Helemaal waar. Ik merk dat ik veel meer met de telefoon doe dan alleen maar bellen. In vergelijking tot mijn HTC smartphone werkt deze gewoon vele malen beter. Ik heb mijn werktelefoon teruggegeven en zelf een iFeun aangeschaft. Tot op heden geen spijt. Hier nog een foto geschoten met de iFeun....Lambo Aventador. NICE! Quote
eugenevanlent Geplaatst 18 Januari, 2013 Geplaatst 18 Januari, 2013 wat is hier zo bijzonder aan alleen de uitlaat is dubbel ,maar voor de rest zie ik niks aparts ,dus imscher ga wat anders doen de auto is op zich toch al mooi zat heb er ook een in sandtrak dus is ook mooie kleur Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2013 Ach, ging meer om het totaalplaatje. Is toch heel persoonlijk, TOCH? Verzonden vanaf mijn iPhone. Quote
Peterrrrr Geplaatst 19 Januari, 2013 Geplaatst 19 Januari, 2013 Wow, dat ziet er écht goed uit ! Hebbuh Hebbuh hebbuh Quote
@Mike Geplaatst 20 Januari, 2013 Geplaatst 20 Januari, 2013 Nou Peterrrrrrrrrrrrr dan bouw er toch eentje op bij van den Born. Moet toch geen probleem zijn. Quote
Smart Geplaatst 3 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 3 Februari, 2013 Hier nog wat foto's van de bodykit van Irmscher. Ziet er optisch toch niet slecht uit, vind ik. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 3 Februari, 2013 Geplaatst 3 Februari, 2013 Ziet er inderdaad niet slecht uit... Quote
Peterrrrr Geplaatst 4 Februari, 2013 Geplaatst 4 Februari, 2013 Echt mooi, niet overdreven maar lekker subtiel. Quote
Smart Geplaatst 4 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2013 Ja subtiel, daar houden wij van. iPhone met Tapatalk Quote
Dave D Geplaatst 4 Februari, 2013 Geplaatst 4 Februari, 2013 Top kit! Zeer netjes even als het kleurtje.. Quote
Smart Geplaatst 4 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2013 Kleur is inderdaad mooi. Vind ik een van de mooiste kleuren van de Cee'd. iPhone met Tapatalk Quote
Jenzzzz_ Geplaatst 7 Februari, 2013 Geplaatst 7 Februari, 2013 Welke velgen zijn dat? Die zwarte met metalllic kleur? Quote
Zaa'd Geplaatst 8 Februari, 2013 Geplaatst 8 Februari, 2013 Irmscher Aero Star 19-inch, meer weet ik niet http://www.kia-world.net/styling-kit-2013-kia-ceed-5door/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.