eugen Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Ik had het idee om een knowledge base aan te maken voor elk model. Die knowledge base zou alles moeten omvatten van speakermate en hoe verwijder je de raio tot welke lampen zitten waar. Gewoon de dingen die het meest gezocht worden , dit om zoeken te verminderen en om minder onnodige vragen te zien in het forum. Het mooiste is als dit een soort wiki achtige vorm krijgt waardoor iedereen er iets aan kan toevoegen (na goedkeuring uiteraard) De rede hiervoor is dat ik me rot het gezocht naar beeldmateriaal omtrent achterspeakers van mijn pica. en ik denk dat meerdere mensen regelmatig zoeken naar dingen en door de vele topics niet of niet snel kunnen vinden wat ze zoeken. het zou bijvoorbeeld ook een sticky kunnen zijn bovenaan in sub forum voor elk model. wat denken jullie? Quote
Joencis Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Lijkt me een handige/nuttige aanvulling voor dit forum hoewel er natuurlijk al wel linkjes op staan naar de werkplaatshandboeken waarin volgens mij ook alle info die je nodig hebt kunt vinden. Quote
Alex VB Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Het is een goed idee. EEn Kiaclub wiki moet mogelijk zijn. Zoals Joencis al aangeeft zijn er al diverse handboeken en gebruikersboeken geplaatst. We zullen er voor dit jaar eens werk van maken deze goed zichtbaar te plaatsen. Quote
eugen Geplaatst 11 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2013 hartstikke tof! Ik moet zeggen dat dit heel erg snel word opgepakt , laat me weten als ik iets kan doen om te helpen Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Nou....die archiefkast met de diverse onderwerpen moet nodig eens ontstoft worden! Quote
bigwade Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Verder helpt zoeken ook heel goed. Niet met de zoekfunctie van het forum, maar via google met "kiaclub.nl+zoekterm" Probeer het maar eens uit Quote
Remko .me Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 @Bigwade http://lmgtfy.com/?q=Bigwade 2 Quote
bigwade Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 Dankjewel Remko ! Die komt hier vast nog eens van pas 1 Quote
Jenzzzz_ Geplaatst 7 Februari, 2013 Geplaatst 7 Februari, 2013 Zou het geen goed idee zijn om in het forum een HOW-TO topic te maken? Dat kan gaan van doorvoorgaten voor versterkers aan te sluiten tot de achterwisser verwijderen,... Het zijn maar voorbeelden en voor je topic plaatsen of dit universeel is (alle type's auto) of speciaal voor de Cee"d of picanto,... Grtjs Jens Quote
Smart Geplaatst 7 Februari, 2013 Geplaatst 7 Februari, 2013 @Jens, jij bent zeker niet de eerste die hier mee komt. Het is een goed idee, nu nog de uitvoering. 1 Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2013 Geplaatst 7 Februari, 2013 Misschien een forum archivaris die links in de diverse forums ( want rio mensjes willen tenslotte niks met sportage mensjes te maken hebben, ook al is de navi hetzelfde) kan bundelen. We hadden een Forum Olifant met een 300% geheugen maar die is al even weg. Tot die tijd doet google met kiaclub.nl+zoekidee het prima. Quote
mcbeef Geplaatst 9 Februari, 2013 Geplaatst 9 Februari, 2013 http://www.mediawiki.org/wiki/MediaWiki 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.