Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik had het idee om een knowledge base aan te maken voor elk model.

Die knowledge base zou alles moeten omvatten van speakermate en hoe verwijder je de raio tot welke lampen zitten waar.

Gewoon de dingen die het meest gezocht worden , dit om zoeken te verminderen en om minder onnodige vragen te zien in het forum.

Het mooiste is als dit een soort wiki achtige vorm krijgt waardoor iedereen er iets aan kan toevoegen (na goedkeuring uiteraard)

De rede hiervoor is dat ik me rot het gezocht naar beeldmateriaal omtrent achterspeakers van mijn pica.

en ik denk dat meerdere mensen regelmatig zoeken naar dingen en door de vele topics niet of niet snel kunnen vinden wat ze zoeken.

het zou bijvoorbeeld ook een sticky kunnen zijn bovenaan in sub forum voor elk model.

wat denken jullie?

Geplaatst

Lijkt me een handige/nuttige aanvulling voor dit forum hoewel er natuurlijk al wel linkjes op staan naar de werkplaatshandboeken waarin volgens mij ook alle info die je nodig hebt kunt vinden.

Geplaatst

Het is een goed idee. EEn Kiaclub wiki moet mogelijk zijn.

Zoals Joencis al aangeeft zijn er al diverse handboeken en gebruikersboeken geplaatst. We zullen er voor dit jaar eens werk van maken deze goed zichtbaar te plaatsen.

Geplaatst

hartstikke tof!

Ik moet zeggen dat dit heel erg snel word opgepakt , laat me weten als ik iets kan doen om te helpen :)

Geplaatst

Nou....die archiefkast met de diverse onderwerpen moet nodig eens ontstoft worden!

Geplaatst

Verder helpt zoeken ook heel goed.

Niet met de zoekfunctie van het forum, maar via google met "kiaclub.nl+zoekterm"

Probeer het maar eens uit :wink:

• 4 weken later...
Geplaatst

Zou het geen goed idee zijn om in het forum een HOW-TO topic te maken?

Dat kan gaan van doorvoorgaten voor versterkers aan te sluiten tot de achterwisser verwijderen,... Het zijn maar voorbeelden en voor je topic plaatsen of dit universeel is (alle type's auto) of speciaal voor de Cee"d of picanto,...

Grtjs Jens :ninja:

Geplaatst

@Jens, jij bent zeker niet de eerste die hier mee komt. Het is een goed idee, nu nog de uitvoering.

• Like 1
Geplaatst

Misschien een forum archivaris die links in de diverse forums ( want rio mensjes willen tenslotte niks met sportage mensjes te maken hebben, ook al is de navi hetzelfde) kan bundelen.

We hadden een Forum Olifant met een 300% geheugen maar die is al even weg.

Tot die tijd doet google met kiaclub.nl+zoekidee het prima.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...