Ed-Car Geplaatst 10 Februari, 2014 Geplaatst 10 Februari, 2014 Heeft iemand nog de inbouw beschrijving van de John Gold voor de Picanto vanaf 2011? Ik heb een gekocht maar met aansluit kabel voor toyota. Heb de andere kabel voor de Picanto wel los kunnen bestellen maar ben vergeten te vragen naar de passende inbouwbeschrijving. Quote
Jack_z Geplaatst 10 Februari, 2014 Geplaatst 10 Februari, 2014 ik dacht laat ik hier eens wat schrijven ? autorijden is toch leuk? vroeger zaten we uren met onze voet op het gaspedaal ? en nu willen we cruise control ? dus dan zeg ik pak de bus kan je lekker achterover hangen je weet dan ook gelijk wie de BOB is Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Februari, 2014 Geplaatst 10 Februari, 2014 Welke John Gold heb je? Ik heb zelf een Waeco, maar die zijn practisch gelijk en daar heb ik als het goed is een inbouwhandleiding voor. Stuur me anders maar een PM met emailadres, dan mail Ik je wat ik heb/weet. Quote
Ed-Car Geplaatst 10 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2014 Ik heb een GC90 met een CM5 hendel Maar ik geloof inderdaad als ik de plaatjes zo zie dat de GC90 gelijk is aan de Waeco. Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Februari, 2014 Geplaatst 10 Februari, 2014 Je hebt mail: ik heb toevallig een handleiding voor EXACT dat systeem... Quote
Ed-Car Geplaatst 10 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2014 Super bedankt kan ik gaan puzzelen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.