xtra40 Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 airco word automatisch uitgezet ondanks dat jij wel het lampje ziet branden dus daar hoef jij niks aan te doen maar ik dacht dat rond de 4 a 5 graden het systeem word uitgeschakeld maar dat verschild nog wel eens Quote
rive Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Zou goed kunnen, bij 4 graden krijg ik altijd een paar piepjes te horen. Quote
Jordan Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 Die piepjes krijg ik ook zodra de 4 graden bereikt wordt maar dat heeft niets met de airco te maken. Die piepjes waarschuwen je dat het plaatselijk glad kan zijn. Er komt dan ook een icoontje op je dashboard dat uitziet als een stukje weg met een ijsster erop Quote
riokiario Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 De afgelopen weken heb ik last van schurende remmen achter. Het beste hoorbaar als je remt vanaf 20 kilometer per uur tot stilstand. Ze lopen niet aan bij het rijden. Nu denk je natuurlijk: pekel en daardoor wat roestvorming op de remschijven. Maar wat ik ook doe (zoals een aantal malen hard remmen), niets helpt. Een van jullie hier ook last van? Hij is net voor de 30000 kilometerbeurt bij de KIA dealer geweest. Jan, Ik heb het zelfde, garage geeft aan dat je dit nu eenmaal hebt met donkere regenachtige dagen en dat het met een paar keer remmen moet verdwijnen (dat doet het dus niet). Mvg, Riokiario Quote
handyman Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 Hier hetzelfde. denk dat de remblokken een te harde voering hebben, als ik mijn zomervelgen erop mik, zal ik ze eens nader bekijken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.