Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Forum gaat binnenkort tijdelijk op slot

Aanbevolen Berichten

• Administrators
Geplaatst

Beste mensen,

het forum wordt zoals al eerder gemeld vernieuwd; er komt nieuwe software voor het forum en tevens hopen we door gebruikmaking van veel extra opties meer mensen op het forum te krijgen ?n te houden :)

om het overgangsproces goed te laten verlopen is het noodzakelijk dat het huidige forum dicht gaat. er moeten gegevens geconverteerd worden naar de nieuwe software en de complete database met daarin alle discussies/leden etc mag tijdens dat proces niet in gebruik zijn.

in principe gaat alles mee behalve de zogenaamde 'album mod'.

deze wordt momenteel nauwelijks nog gebruikt omdat het allemaal niet echt handig te vinden en te bedienen is. er komt straks een nieuwe mogelijkheid om persoonlijke fotoalbums bij te houden; de mogelijkheid om dan eenvoudig foto's te uploaden naar het forum is tevens aanwezig.

dit scheelt een hoop gedoe met online albums.

vragen? stel ze hier!

Geplaatst

Hoelang, wanneer??

Ik blijf toch ook nog wel iets van site-admin oid??

Ik hoop niet dat het te lang duurt, anders gaat het speed meet gebeuren in Oss in de knel komen.

Philip

• Administrators
Geplaatst
Hoelang, wanneer??

Ik blijf toch ook nog wel iets van site-admin oid??

Ik hoop niet dat het te lang duurt, anders gaat het speed meet gebeuren in Oss in de knel komen.

Philip

Hey daar is philip alweer :)

als de boel over is kan het zijn dat je aanpassingen aan je handtekening moet doen (avatar oid) ook zal je waarschijnlijk normaal geregistreerd lid zijn op dat moment.

wanneer het forum goed werkt gaan we daar even mee aan de slag zodat jij weer je moderator/admin rol terug hebt.

Geplaatst

Blijven nog steeds de vragen staan:

Wanneer gaat het plaatsvinden? Op korte termijn

Hoelang blijft het off-line?? Niet lang uurtje misschien; misschien wat langer.Kunnen we er rekening meehouden.

Ohja, ik ben tig keer per dag online, is voor mij de startpagina voor internet.

Waarom de kreet: Hey daar is Philip alweer Snelle reactie :o

Groeten

Philip

Geplaatst

Beste Jheroen,

Vind de vragen van Philip redelijk en zorgvuldig en daarenboven alleszins begrijpelijk... Wil geen zout op slakken leggen maar er zit iets van ironie en neerbuigendheid in wanneer je Philip op dergelijke wijze begroet... Lijkt mij onbedoeld jouwerzijds maar wel ongewenst te meer daar Philip ook site-administrator is en zich zoals ik het zie uitstekend van z'n taak kwijt.... :wink:

Misverstand?

Vraag is nu wanneer en hoe lang gaan deze aanpassingen duren?

Groeten,

Willem

Geplaatst

Hoi Jheroen,

Gezien de Meeting Oss is het wellicht een idee om deze vernieuwing / conversie OF na dit evenement te doen, OF een datum met duurtijd (dus datum dat het plaats gaat hebben en de duurtijd dat het forum op slot zit.)

Anders kan ik mensen die nu ingeschreven hebben niet meer informeren over het wel of niet door gaan en bij wel doorgaan over het hoe en wat.

Groet,

Peter

• Administrators
Geplaatst
Hoi Jheroen,

Gezien de Meeting Oss is het wellicht een idee om deze vernieuwing / conversie OF na dit evenement te doen, OF een datum met duurtijd (dus datum dat het plaats gaat hebben en de duurtijd dat het forum op slot zit.)

Anders kan ik mensen die nu ingeschreven hebben niet meer informeren over het wel of niet door gaan en bij wel doorgaan over het hoe en wat.

Groet,

Peter

Hoi Peter,

De meeting in Oss is die niet ergens in oktober? Het forum converteren duurt niet zo lang, dus bij een geslaagde conversie is de info er snel weer.

Mocht de conversie niet goed gaan dan zet ik een back up terug zodat er geen info verloren gaat.

Geplaatst

Jheroen,

De meeting is pas in Oktober, maar de inschrijftijd loopt tot volgende week zaterdag (dit was oorspronkelijk 13 september) pas daarna kan ik mensen mededelen of het wel of niet doorgaat en de exacte details.

Vandaar mijn 'bezorgdheid' over het hoe, wat en wanneer met het forum.

Groet,

Peter

• Administrators
Geplaatst
Jheroen,

De meeting is pas in Oktober, maar de inschrijftijd loopt tot volgende week zaterdag (dit was oorspronkelijk 13 september) pas daarna kan ik mensen mededelen of het wel of niet doorgaat en de exacte details.

Vandaar mijn 'bezorgdheid' over het hoe, wat en wanneer met het forum.

Groet,

Peter

I get it :)

in de schaduwkopie duurde de werkelijke conversie nog geen half uur, daarna moeten dan nog wel wat dingen geconfigureerd worden maar dat zou ook kunnen als het nieuwe forum alweer actief is.

ik zou je geen zorgen maken!

Geplaatst

Hoi Jheroen,

Als jij zo zeker weet dat ik me geen zorgen hoef te maken: Prima, doe ik dat ook niet. Maar dan is het wel handig om te weten wanneer je het gaat doen. 'op korte termijn' of 'binnenkort' is dan 'vrij vaag'.

Overigens: Weet niet wie er nu over beslist en of het wenselijk is, maar indien gewenst, bied ik me aan om mee te modereren op het forum. Zit vrijwel dagelijks meermalen op het forum, s?ms op tijden dat je er ook geen kip ziet ;)

Groet,

Peter

• Administrators
Geplaatst
Hoi Jheroen,

Als jij zo zeker weet dat ik me geen zorgen hoef te maken: Prima, doe ik dat ook niet. Maar dan is het wel handig om te weten wanneer je het gaat doen. 'op korte termijn' of 'binnenkort' is dan 'vrij vaag'.

Overigens: Weet niet wie er nu over beslist en of het wenselijk is, maar indien gewenst, bied ik me aan om mee te modereren op het forum. Zit vrijwel dagelijks meermalen op het forum, s?ms op tijden dat je er ook geen kip ziet ;)

Groet,

Peter

Ik ben momenteel nog de laatste checks aan het doen en de software aan het voorbereiden, als dat zover is dan begin ik met het deleten van de startpagina (Home, niet het forum dus) en dan begin ik met het uploaden van een en ander. daarna php bestanden configureren en het conversiescript in orde maken.

gedurende dit proces zit het forum al dicht maar ik laat het nog even weten.

mijn vrouw moet over een uurtje gaan werken en dan heb ik de kleine meid waar ik voor moet zorgen dus dan is er geen tijd voor deze zaken.

ik vermoed dat ik vanavond begin of anders morgen in de tweede helft van de ochtend maar alles onder voorbehoud dus.

en of je moderator kan worden? wat mij betreft wel maar er zijn meer mensen die hier een mening over kunnen hebben dus wellicht handig om dit even via PB te bekijken?

• Administrators
Geplaatst
Is er al een datum/tijd bekend??

Sinds de laatste post alweer 2 dagen verstreken.............

Ben best benieuwd.

Philip

ha Philip,

ik wilde vrijdagochtend de boel omzetten, was aan de slag maar tijdens de installatie van het nieuwe forum foutmelding over een verouderde sql database, de hosting waar kia nl mee werkt is echt hopeloos en hopeloos verouderd. wachten is dus op een reactie van die mensen. die reactie kan alleen pas vanaf maandag weer komen dus tot die tijd weer wachten...

ik doe zelf ook aan webhosting e.d. maar die webhost waar oa dit forum op draait...... :twisted: waardeloos.

er wordt niks geupgrade of gecontroleerd. enfin nog even wachten dus... :shock:

Geplaatst

Hoi Jheroen,

Ben weer terug van een behoorlijk druk weekend en ben dus weer even na aan het lezen wat ik heb gemist.

Mag ik vragen bij welke host het geheel is ondergebracht?

Laten we hopen dat e.e.a. maandag wel lukt, want we zitten inmiddels ook al een paar dagen met een blanco clubpagina...

Groeten,

Peter

• Administrators
Geplaatst
Hoi Jheroen,

Ben weer terug van een behoorlijk druk weekend en ben dus weer even na aan het lezen wat ik heb gemist.

Mag ik vragen bij welke host het geheel is ondergebracht?

Laten we hopen dat e.e.a. maandag wel lukt, want we zitten inmiddels ook al een paar dagen met een blanco clubpagina...

Groeten,

Peter

Ha Peter,

ze zitten bij VH vuurwerk internet, dat is Tele2/Versatel :x

ik draai zelf ook eigen servers maar de hosting die zij aanbieden is echt sterk verouderd en zeer klant onvriendelijk.

vandaag even bellen met de club in Vianen wordt vervolgd

• Administrators
Geplaatst
Jheroen,

Hoe staat het er nu voor? Heb gezien dat je inmiddels de homepage ook weer terug hebt gezet.

Groeten,

Peter

momenteel nog even geen nieuws, wachten op reactie van de hoster dus nog even geduld, vandaar dat ik de homepage maar even terug heb gezet :)

Geplaatst

Jheroen ik heb mijn naam veranderd van Andr? Mol naar AJ Mol. Kan ik nu wel mee of ben ik te laat, want het nieuwe forum kan geloof ik geen frans.

• Administrators
Geplaatst
Jheroen ik heb mijn naam veranderd van Andr? Mol naar AJ Mol. Kan ik nu wel mee of ben ik te laat, want het nieuwe forum kan geloof ik geen frans.

komt goed Andr?

wachten is nog steeds op versatel dus wordt even geduld uitoefenen

komt goed!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...