kia_21 Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Beste kiaclub members, Ik heb een klein probleem met mijn kia picanto. Vaak als ik rond rij is mijn koplamp voor een klein deel onderin beslagen. Misschien heeft er wellicht nog meer mensen hetzelfde probleem. De auto is nog geen maand oud. Enige suggestie's? Ik hoor het graag van jullie Groetjes, Ryan Quote
jutter Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Klinkt misschien raar maar dat is nieuwigheid. Had ik eerst ook maar gaat vanzelf over. Quote
xtra40 Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 dit staat er in je instructie boekje dus niks aan de hand Quote
kia_21 Posted January 19, 2013 Author Posted January 19, 2013 Bedankt voor jullie reactie's! Dit stelt me gerust. Quote
LED-Lightning Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 Is tegenwoordig iets wat snel opgemerkt wordt, doordat de koplampglazen veel helderder zijn dan 'vroegah', toen had je koplampglazen met ribbels en zag je het beslaan bijna niet. Heeft inderdaad gewoon te maken met temperatuursverschillen en water wat dan condenseert. Zolang het geen compleet aquarium is, is dit geen reden tot zorg. Quote
Silvia Posted March 13, 2013 Posted March 13, 2013 bij mij is het soms zelfs zo erg, dat je de gewone lichten er niet door ziet schijnen. Dit is echter gelukkig meestal van korte duur. maar ze hebben het allebei, en bij de garage gingen ze het navragen om te vervangen, maar daar heb ik nog niets van vernomen... nu een jaar later.. maar als het niet zo erg is , leren we er maar mee leven. Quote
MauS Posted April 2, 2013 Posted April 2, 2013 bij mij is het soms zelfs zo erg, dat je de gewone lichten er niet door ziet schijnen. Dit is echter gelukkig meestal van korte duur. Had je de schakelaar wel op Dimlicht staan Silvia ? en niet op de pitjes.. (stadslicht) Quote
Creative Name Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 bij mij is het soms zelfs zo erg, dat je de gewone lichten er niet door ziet schijnen. Dit is echter gelukkig meestal van korte duur. maar ze hebben het allebei, en bij de garage gingen ze het navragen om te vervangen, maar daar heb ik nog niets van vernomen... nu een jaar later.. maar als het niet zo erg is , leren we er maar mee leven. Mee leren leven? Sorry hoor maar vocht in je koplampen is gewoon vervangen onder garantie. Onwijs leuk van Kia dat ze zo'n lølverhaal in het instructieboekje zetten maar daar heb je als consument totaal geen boodschap aan. Ik adviseer je dan ook een afspraak te maken bij je dealer en je koplampen gewoon te laten vervangen. Gebeurt dat 'beslaan' in de eerste week oke, maar duurt het langer dan zit er gewoon iets niet helemaal goed gemonteerd wat uiteindelijk wel corrosie veroorzaakt. Quote
Recommended Posts