Gast Daiz Geplaatst 22 September, 2008 Geplaatst 22 September, 2008 Oww oeps sorry niet de bedoeling Gr Daiz Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 24 September, 2008 Geplaatst 24 September, 2008 Ging om 12 uur vanmiddag effe naar mijn auto,stond er een Aston Martin V8 Vantage naast mijn Picanto wat een mooie auto,ben domweg vergeten er een foto van te maken Even later kwam de eigenaar mocht hem even van de binnenkant bekijken,er lagen flinke banden onder 19 inch voor 235 achter 275.Korte tijd later reed de auto van het terrein af,en hij trapte het gaspendaal flink in. WAT EEN GELUID Groet Dieter. Quote
Tazteam Geplaatst 24 September, 2008 Geplaatst 24 September, 2008 ff off-topic: ik heb ook zo'n ervaring, maar dan met een Porsche Carrera GT. Ik heb wel een foto gemaakt. Wat een auto, wat een sound Back on-topic Zeker een hele ervaring, maar als je dan hoort wat zo'n auto kost tov een Pica, ga je ineens de Pica meer waarderen, zeker als je bij de pomp komt. Jammer dat je geen foto hebt, morgen ff teruggaan.................. Groeten Philip Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 24 September, 2008 Geplaatst 24 September, 2008 Morgen zal mijn auto er weer staan, de aston niet de eigenaar kwam de showroom van onze fabriek bekijken. Ja je kan er flink wat Picantos van kopen,en onze auto rijd natuurljik veel zuiniger Groet Dieter. Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 13 Oktober, 2008 Geplaatst 13 Oktober, 2008 Voor de verandering is de auto niet een jaar ouder geworden, maar de eigenaar is een jaar ouder geworden. Ben vandaag 25 jaar geworden Een halve abaraham Groet Dieter. Quote
Tazteam Geplaatst 13 Oktober, 2008 Geplaatst 13 Oktober, 2008 Gefeliciteerd Op naar de volgende 25 jaar Philip Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 13 Oktober, 2008 Geplaatst 13 Oktober, 2008 Proficiat Dieter! Op naar de 30 joh! Groeten, Peter Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 15 Oktober, 2008 Geplaatst 15 Oktober, 2008 Bedankt allemaal. Groet Dieter. Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 17 Oktober, 2008 Geplaatst 17 Oktober, 2008 Vandaag mijn auto gewassen,voor de Kia meeting. Groet Dieter Quote
Mauri Geplaatst 1 Januari, 2009 Geplaatst 1 Januari, 2009 Doe je hem nou in de wasstraat? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeee niet meer doen!! gewoon met de handwassen veel beterrr Quote
Gast Pica Driver Geplaatst 9 Januari, 2009 Geplaatst 9 Januari, 2009 Ik ben in 2009 ook weer van de partij,druk geweest met een andere forum en mijn hobby,allemaal nog een prettig 2009 toe gewenst. Groet Dieter. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.