marcelvd Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Kijk even op www.hartrijden.nl voor een echte race cee'd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daiz Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Mooie auto Zou ik wel in willen racen hehe hoe hard gaat die? gr Daiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelvd Posted October 2, 2008 Author Share Posted October 2, 2008 Onze cee'd loopt ongeveer 200 op het lange stuk op zandvoort. We zijn nog bezig om meer vermogen te halen uit het blok. De auto staat 11 en 12 oktober op 100% tuning in Ahoy Rotterdam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daiz Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Ahhh beter Zou ik een keer kunnen mee rijden hahaha Ik heb een keer met een Kalos meegeraced was echt en vette ervaring Jammer genoeg kan m'n kia picanto niet zo hard Ik wil ook wel dat die de 200 haalt hahaha lijkt me gewoon gaaf, ben die 161 nu beu Maar ja ik denk dat die dat niet gaat halen Gr Daiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Staat deze auto toevallig op kenteken, zou een leuke eye-catcher zijn in Oss. Verder een hele mooie auto, en ik wens je vooral heel veel leuke overwinningen met dit "beest". Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelvd Posted October 3, 2008 Author Share Posted October 3, 2008 Auto staat niet op kenteken. Is ook niet nodig voor het circuitgebruik. De enige die wij mee laten rijden zijn sponsoren en leden van Stichting Heartbeat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RML Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Mooi exemplaar Waarom de c'eed en niet de pro'ceed? De laatste oogt wat sportiever maar is dat niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelvd Posted October 8, 2008 Author Share Posted October 8, 2008 EIgenlijk heel simpel. Een proceed weegt in de basis al 150 kg meer dan een ceed. Dit is omdat de proceed is gebaseerd op de SW. en 150 kg is heel veel in de race wereld. verder zijn wij deze auto al aan het ontwikkelen vanaf begin 2007 en toen was de proceed nog niet beschikbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RML Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Ok duidelijk, leuk om te weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Ik heb de foto eventjes een stapje kleiner gemaakt. Absoluut een mooie foto van een zo mogelijk nog mooiere auto. Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Heb 'm vandaag zien staan op de RAI en heb uiteraard foto's als bewijs . Alleen komen die morgen als ik er aan denk . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolfke Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 weten jullie dit soms waarom een c'eed sw na plaatsen 17 inch velgen ipv 16 inch velgen de wielen achteraan wat schever staan is dit wel normaal? is niet verlaagd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolfke Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 mooie bakje reed de mijne maar zo snel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts