Tazteam Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Aankondiging: Zondag 23 Novenber 2008 organiseert A-Parts in Rotterdam weer zijn jaarlijkse puzzelrit. De aanvang is om 12.00 uur. Prijsuitreiking om ongeveer 17.00. Kosten per auto: ? 10,--, dit voor het hapje en drankje onderweg. Start en finish adres: A-Parts Vlaardingweg 54C 3044 CK Rotterdam Wil je meedoen aan deze rit, geef je dan op via e-mail: info@aparts.nl Aanmelden ovv Puzzelrit. Naam Merk en Model auto evt kenteken. Aantal personen Tel nummer Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Hoi Philip, wat houd deze rit precies in?? Groeten, Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Het is een puzzel/speur rit, in en rond Rotterdam. Gaat NIET op snelheid, maar wel op minst afgelegde kilometers. Je komt op plaatsen in Rotterdam waarover je kan verbazen, zo mooi. Kleine maar zeer leuke opdrachten onderweg. Wel een advies: met 2 personen in de auto, is A leuker, en B veiliger, je moet ook immers op de weg letten. Voorgaande jaren waren er broodjes en koffie/thee enz onderweg, en bij terugkomst div soorten soep. En, er is althans voorgaande jaren, een leuke herrinnering aan deze dag in de vorm van een klein schildje. Tis allemaal de inzet van een volledig team van een autoshop: A-Parts. Wij gaan dit jaar voor de 3e maal, zegt genoeg lijkt mij Philip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daiz Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Mmmm lijkt me opzich wel leuk om eens mee te doen:) Eens even bekijken of ik kan Gr DAiz Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Ok?.. Nou weet ik nog niet of ik dan kan en weet ook niet hoe e.e.a. hier gaat lopen. Wellicht is het idd wel leuk. Sowieso heb ik in Rotterdam nog andere leuke dingen te doen (waaronder een oude werklocatie) dus wellicht... Groeten, Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Mol Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Ik zal kijken of ik mee kan doen. Is mijn trouwdag en mogelijk ook nog verjaardagen? Ik heb al eens eerder mee gedaan. Leuke puzzeltocht. Jullie horen het nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted October 29, 2008 Author Share Posted October 29, 2008 Ik heb een bericht gekregen van A-Parts. Uiterste inschrijfdatum: 15 November. Dit om de voorbereidingen goed te laten verlopen. Philip Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Helaas ben ik niet van de partij, ben voor de verandering weer eens op stap, Barcelona- Wens allen die hieraan mee doen een mooie rit en goed weer! In Dubai rijden prachtige Kia Mohaves, indrukwekkende automobielen! Maar ja daar kost een benzine ook maar een krats vergeleken bij ons en daarenboven de aanschafprijs de helft.....tja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted November 24, 2008 Author Share Posted November 24, 2008 Wij zijn gisteren naar A-parts geweest, heel apart, een rit in de sneeuw. Maar was voortreffelijk georganiseerd, waren toch nog ondanks het slechte weer 27 deelnemende auto's. Volgend jaar willen ze deze rit weer organiseren, ze denken erover deze iets vroeger in het seizoen te houden, en hopende op een nog grotere opkomst. Philip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts