evilone Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Hoi allemaal heb eindelijk mijn picanto binnen is een 1,2 3 deurs Wit ,heb hiervoor altijd Panda gereden ,ik wil aan deze auto een aantal dingen doen zoals een Car-Pc inbouwen met 7 inch TFT touchscreen ,interieur verlichting veranderen ,ramen blinderen,windchermem op de auto plaatsen en misschien in de toekomst nog wel meer ,ik houd de gang van zaken bij op mijn homepage met de vorderingen van het werk. te volgen op http://pd1evl.nl/picanto/picanto.htm hieronder een foto van mijn nieuwe aanwinst Interieur verlichting al klaar en PC ingebouwd 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LED-Lightning Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 van harte met je nieuwe aanwinst ziet er goed uit mooie wielen er meteen op en meteen een lange lijst met geplande upgrades ik ben benieuwd keep us posted Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 mooi hè die Zeeuwse lucht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 zeker met die witte kleur op de voorgrond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remmelink Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Zeer mooie auto hoor, ga zo door. Gerrie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts