Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag mede kia (picanto) rijders.

Ik had even een vraag omtrent het stadslicht.

Heb een paar led lampjes aangeschaft, en wil die graag er in plaatsen.

Nou zit ik met het probleem dat ik het al een aantal keer heb geprobeerd om eruit te krijgen maar 't lukt me niet!

Ik hoop dat hier iemand op het forum zo aardig is om me een aantal tips te geven, zodat ik leds erin kan zetten.

Wat heb ik al gedaan?:

- Forum doorgekeken

- Internet over surfen

- Gegoogled

- Onderhoudsboekje na gekeken (staat niets over stadslicht in)

Alvast bedankt!

Erwin

Geplaatst

@ Erwin.

Bladzijde 7/70 van instructieboekje.

Pipercub

Ja klopt, maar kon niets vinden hoe ik die stadslichten eruit kan halen.

Zal morgen nog even proberen

Bedankt, gr.

Erwin

Geplaatst

Ik heb ergens op het forum een paar closeups van de koplamp geplaatst voor rvan. Daar kun je goed zien hoe en waar je de stadslampjes kunt verwisselen. Ik heb er ook ledlampjes in gedaan.

Geplaatst

Update: ik zie de foto's niet meer staan, maar we schreven het volgende:

-Het is eigenlijk gemakkelijk; de lamp van het stadslicht zit samen met het dim/groot-licht achter een ronde draaidop;

het stadslichtlampje kun je er met enig wrikken uittrekken; het is gewoon een rond gat waar deze in zit (zie foto) en de het lamphoudertje heeft iets van 'n verdikking waardoor deze goed klemt. Misschien dat de foto je iets meer wegwijs maakt.

-Heb je het eruit gekregen?

Dan zal ik dus geweld moeten gebruiken.

Ronald

-ja, ik heb 't lampje er uit gekregen; het zit enkel geklemd, dus met een beetje geweld/wrikken/draaien lukt het wel.

-He,he.............

Uiteindelijk met bloed,zweet en net geen tranen en een heel stuk achteruitbidden heb ik ze los gekregen.

De Ledjes zitten erin. Dingen bewogen wel maar O,O,O. wat klem.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...