Sunny72 Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 Ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben....ik stoor me aan de bijrijdersstoel...dat die zo laag zit..en niet in hoogte verstelbaar is... Iemand een idee of die hoger kan gezet worden of zoiets ? Dat was iets wat ons niet is opgevallen, helaas, tijdens proefrit, dat die niet verstelbaar is in hoogte. Groetjes Sunny Quote
Seafox Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 Misschien niet "de" oplossing maar kijken voor een tweede hands engels bestuurdersstoel. Heb ik ook gedaan bij mijn Opel Astra. 1 Quote
handyman Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 blokjes tussen de rails en onderkant stoel deden we vroeger vaak, wellicht is dat hier een optie Quote
Bob55 Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 blokjes tussen de rails en onderkant stoel deden we vroeger vaak, wellicht is dat hier een optie Mijn dealer gaf aan dat er 'busjes' waren om tussen de stoel en de rails te plaatsen. Quote
dijk48 Posted February 26, 2013 Posted February 26, 2013 Dit probleem kaartte ik ook aan bij m'n dealer. Technisch was het geen enkel probleem om de stoel te verhogen maar qua garantie en verzekering ontstond er een probleem als de oorspronkelijke bevestiging gewijzigd zou worden. Ik heb er toen van af gezien en gekozen voor een mooi kussen. Quote
Forest Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 Bij mijn auto is de bijrijderstoel door de dealer 3 tot 4 cm hoger gezet d.m.v. busjes en over garantie of verzekering is met geen woord gerept. Quote
Bob55 Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 Bij mijn auto is de bijrijderstoel door de dealer 3 tot 4 cm hoger gezet d.m.v. busjes en over garantie of verzekering is met geen woord gerept. Lijkt mij dat als de dealer deze bewerking doet, de garantie volledig in takt blijft. Verzekering????? Wat hebben die er van te vinden. Een zitplaats moet deugdelijk zijn en deugdelijk bevestigd (inrichtingseis), dus lijkt me ook geen probleem! Quote
Remko .me Posted March 3, 2013 Posted March 3, 2013 Bij mij is de bijrijdersstoel hoger! Die is verhoogd door de Dealer bij aflevering, gratis en voor niks. Quote
Bob55 Posted March 4, 2013 Posted March 4, 2013 Hebben wij dat gratis gedaan ? in ieder geval nu niet voor niks........................... :-) Quote
rijlesrio Posted March 6, 2013 Posted March 6, 2013 Is het niet mogelijk om een (engels) onderstel met hoogteverstelling te monteren ? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.