Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

! AANDACHT LEDEREN BEKLEDING SCHEURT !

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 27-9-2017 om 14:00 zei Dutch5751:

Er is inderdaad een beetje kleurverschil te zien, maar het valt niet of nauwelijks op.. Ik vind het in ieder geval niet storend..

@Dutch5751

Bij mij begon de zitting van de bestuurdersstoel te verkruimelen, althans de schuimrubberen voering hiervan.
Ik heb nu een nieuwe voering gekregen, maar ook een nieuwe stoelhoes voor over 't zitgedeelte.
Ik ben benieuwd hoe jouw stoel er uitziet na het vernieuwen van de hoes (zitgedeelte) want ik vind die van mijn auto er maar behoorlijk slap/los omheen zitten.

Bij de Hyundai garage zeggen ze dat dit nog wel goed komt door 't gebruik, maar volgens mij wordt ie daar alleen maar slapper van....
Weet er trouwens iemand of er nog een verschil zit tussen de linker en rechterstoel hoes.
Zou je misschien iemand een foto kunnen plaatsen van een stoel met vervangen lederen zitting kunnen sturen.

Dan kan ik e.e.a. vergelijken.
Alvast bedankt!

Gast Warmentuuter
Geplaatst (aangepast)

Heb je zelf wel door, dat je op een Kia forum zit?
Ik verwacht dat weinig Kia rijders jou een foto kunnen aanbieden van de stoelen van een Hyundai IX35.

De kans is groot dat in de IX 35 dezelfde stoelen zitten als de Sportage.
Er kwamen in die tijd meerdere types van Kia en Hyundai uit dezelfde fabriek en maakte gebruik van dezelfde onderdelen.
En misschien nog wel

aangepast door Warmentuuter
  • 1 maand later...
Geplaatst
Op 9-5-2018 om 23:21 zei Sharkster:

@Dutch5751
Zou je misschien iemand een foto kunnen plaatsen van een stoel met vervangen lederen zitting kunnen sturen.

Dan kan ik e.e.a. vergelijken.
Alvast bedankt!

Niemand die een foto kan maken en opsturen.....???
Ik zou dit heel erg kunnen waarderen.

Op de door mij bijgevoegde foto's zie je mijn nieuwe stoelhoes, zitten behoorlijk wat plooien in en lijkt er volgens mij scheef op te zitten, als ik dit vergelijk met de andere stoel, die ook veel strakker/netter bekleed is.

M.v.g.
Martin

Stoelhoes zijaanzicht NIEUW.jpg

Stoelhoes bovenaanzicht NIEUW.jpg

• 3 maanden later...
Geplaatst

Sorry, nog geen fotootje, maar mijn stoelbekleding zit er gewoon strak omheen.. Net zo straks als bij de stoel die nog in orginele staat is.. Jouw bekleding lijkt inderdaad een stuk losser te zitten.. Dus zit of niet zo goed vast, of de binnenvoering is nogal geslonken..

Geplaatst
4 uren geleden, Dutch5751 zei:

Sorry, nog geen fotootje, maar mijn stoelbekleding zit er gewoon strak omheen.. Net zo straks als bij de stoel die nog in orginele staat is.. Jouw bekleding lijkt inderdaad een stuk losser te zitten.. Dus zit of niet zo goed vast, of de binnenvoering is nogal geslonken..

bedankt voor je berichtje.
de binnenvoering (schuimrubber) is tegelijkertijd vervangen door een nieuw, dus dat kan het niet zijn...

misschien zit ie idd niet goed vast en ik zal wel eens een keer terug rijden om de monteur te laten kijken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...