Ga naar inhoud

! AANDACHT LEDEREN BEKLEDING SCHEURT !


hdr

Aanbevolen Berichten

Tot mijn grote verbazing stelde ik vandaag vast de het leder ( bestuurderszetel ) op meerdere plaatsen aan het openscheuren is, vermoedelijk door wrijving tegen het harde plastiek dat ertegen zit, personen die lederen bekleding hebben aandacht dus en goed opvolgen.

hierbij enkele foto's.....

post-5610-0-13795600-1361893223_thumb.jpg

post-5610-0-10674900-1361893228_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


dit euvel was al bekent ik zelf heb vanaf het begin al een luchtslangetje erom heen gedaan om dit te voorkomen gewoon slangetje in de lengte doorsnijden en eromheen doen

knap gevonden, spijtig zal het bij mij iets te laat zijn daarvoor, het rare is zaterdag nog naar carwash geweest en niks gezien en vandaag lap erdoor

Hopelijk valt zoiets onder garantie

Link naar reactie
Delen op andere sites


als het goed is valt het wel onder de garantie want het is gewoon een scherp randje mijn zwager rijd een ix 35 en heeft dit ook gehad en heeft keurig een nieuwe stoel gehad of zetel zoals jullie dat noemen

juist " zetel " bij ons :-)

heb morgen al afspraak in garage ga zien wat ze zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit euvel heeft de KCG ook voorgelegd aan Kia NL. Zij hebben dit destijds, ik vermoed najaar 2011,

meteen doorgegeven aan Kia Korea (KMC) en aan de fabriek. Tijdens de 1e toeterinbouwdag in

2011 kwam dit al ter sprake.

Dit valt normaliter gewoon onder garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mijn vorige Sportage uit 2005 was dit ook al. En dat was op de bovenzijde stoel. Toen viel het niet onder de garantie volgens de dealer. Koste mij 100 euro om te laten repareren door speciaal bedrijf. Volgens dit bedrijf gebruikt Kia geen leer maar skai. Hij heeft toen het gescheurde deel door echt leer vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tot mijn grote verbazing stelde ik vandaag vast de het leder ( bestuurderszetel ) op meerdere plaatsen aan het openscheuren is, vermoedelijk door wrijving tegen het harde plastiek dat ertegen zit, personen die lederen bekleding hebben aandacht dus en goed opvolgen.

hierbij enkele foto's.....

Zou gewoon even naar de dealer gaan. Je hebt toch 7 jaar garantie !!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag bij dealer geweest met probleem, bij hem ben ik het tweede geval en valt onder garantie, kia erkende dit probleem vertelde hij mij.

In beide gevallen hebben ze nog geen herstelling gedaan ze moeten nog instructies krijgen van kia wat juist moet gebeuren aan de zetel, zo zal vermoedelijk de zitting opnieuw overtrokken worden en zou er ook een aanpassing komen aan de harde plastiek ( de oorzaak van het heuvel).

zodra ze "groenlicht" krijgen voor herstelling laten ze mij iets weten, herstelling duurt ongeveer halve dag.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag bij dealer geweest met probleem, bij hem ben ik het tweede geval en valt onder garantie, kia erkende dit probleem vertelde hij mij.

In beide gevallen hebben ze nog geen herstelling gedaan ze moeten nog instructies krijgen van kia wat juist moet gebeuren aan de zetel, zo zal vermoedelijk de zitting opnieuw overtrokken worden en zou er ook een aanpassing komen aan de harde plastiek ( de oorzaak van het heuvel).

zodra ze "groenlicht" krijgen voor herstelling laten ze mij iets weten, herstelling duurt ongeveer halve dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij inderdaad ook een scheurtje in de bestuurders stoel. Effe bij de dealer langsgeweest en het valt onder de garantie. Afspraak gemaakt voor reparatie, waarbij tevens het onderstel van de stoel aangepast zal worden. Geschatte reparatie duur 30 a 45 minuten. De auto is 1.5 jaar oud nu. Tevens een nieuwe vloermat gekregen aan bestuurderszijde. Deze mocht niet zo snel slijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Gisteren even gekeken bij mijn stoel en ja hoor leer scheurt ook! de mijne is van febr.2012 je zou toch zeggen dat ze genoeg tijd hadden voor een modificatie.

Rare scherpe kunststof rand.. wie verzin zo iets..

van de week maar langs de dealer:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...