Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Administrators
Geplaatst

Welkom in de wondere wereld tussen beheerder en gebruiker :-)

Tsja sommige zaken werken zoals ze werken :)
Geplaatst

@Jheroen

Kunnen we terug naar een vorige versie van dit forum ? > nee

Kan een toekomstige update pas uitgevoerd worden als alle kinderziektes er echt uit zijn ? > nee kinderziektes zijn het niet aangezien elke versie van welk softwarepakket dan ook updates en verbeteringen krijgen, ook ná 'kinderziektes'

Waarom is deze update ineens gedaan ? kan dat niet in overleg ? > nee ik ga niet overleggen of ik het forumsysteem 'mag' gaan upgraden; ik upgrade als daar duidelijke redenen voor zijn, deze upgrade was al 3 builds uitgesteld

Er waren immers geen klachten op het forum w.b. bereikbaarheid en functionaliteit. > dat maakt niet uit, forumgebruikers 'zien' niets van eventuele onvolkomenheden in de programmatuur zelf.

helder :-)

Geplaatst

Tsja sommige zaken werken zoals ze werken :)

en sommige dus niet meer...

• Administrators
Geplaatst

als dat dingen zijn die meer mensen in de bugtracker plaatsen dan wordt dat wel opgelost in een komende update :)

Geplaatst

@ Jheroen,

Laat je niet gek maken door de gebruikers, je houdt dit wel vol. Ik heb dit 40 jaar aangehoord, het gras is op de andere wei altijd groener. Windows, Apple, Linux, Assembler. Waarom kan dat bij ons niet en bij anderen wel het zijn toch alleen maar computers,  noem het maar op het is altijd beter bij de ander. Een Kia Sportage is toch geen IX35 maar rijden doen ze alle twee en Ik heb toch liever de Sportage 3.

Groet,

P@percub

• Like 1
Geplaatst

Dit is een bericht om te testen of het posten van een berichtje in Chrome werkt na het leeggooien van de cache... werkt!

is mij ook gelukt

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

@Jheroen,

mooi hè die <br/br> editor......

Nog steeds een gruwel hier op Mac

• Administrators
Geplaatst

Ja dat is niet echt oke...:o<br /><br />Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk<br /><br />

• Administrators
Geplaatst

Test

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

• Administrators
Geplaatst

Test

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Beste Tapatalk gebruikers, het verwijderen en opnieuw installeren van de app op je device verhelpt het br br probleem

Geplaatst

als dat dingen zijn die meer mensen in de bugtracker plaatsen dan wordt dat wel opgelost in een komende update :)

De Editor is een core dingetje van een forum. (ik kan het in deze editor niet eens vet maken)

Het werkt niet.

Ik vind dit nogal balen.

Ik begrijp dat er vernieuwingen moeten komen vanwege mobile dingetjes.

Maar laat de reguliere browser-based dingen gewoon doorgaan.

VB om de monacotestjonguhns een extra uitzwaai te geven moest ik uitwijken naar een andere browser.

De editor deed geen kleur en lettergrootte in Safari.

Alle volgende forum updates zijn welkom indien nodig, maar niet altijd gewenst vanuit ons als gebruiker.

• Administrators
Geplaatst

er wordt door de forumontwikkelaars doorgewerkt op bugs die gemeld worden, daar hoort ook de safari bug bij..

• 2 weken later...
Geplaatst

normaal als je op het knopje vind ik leuk drukte kon je zien dat jij dat leuk vond of als iemand anders daar op had gedrukt kon je in de posting zien wie dat leuk vond

nu krijg je nog wel per mail een melding wie het leuk heeft gevonden maaar bij de posting staat niets meer ???

is dit bekent ???? 

Geplaatst

Ik loop zo al heel veel 'vind ik leuks' mis.....van beide heren!

• Like 2
Geplaatst

Geliked! :whistling:

Je zit zeker nog niet zo lang op het forum, voor "liken" hebben we

een toets voor... (rechts onder met de tekst "vind dit leuk"   :online2long:  :-)  :smartass:

Ik zal het één keer voor doen !!!

Grtz. 

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Zo jammer dit.....! <_<

• Like 1
Geplaatst

normaal als je op het knopje vind ik leuk drukte kon je zien dat jij dat leuk vond of als iemand anders daar op had gedrukt kon je in de posting zien wie dat leuk vond

nu krijg je nog wel per mail een melding wie het leuk heeft gevonden maaar bij de posting staat niets meer ???

is dit bekent ???? 

Ik zie dat nu pas....

Beetje jammer, ik druk regelmatig op dat knupske maar als dat toch niet gezien wordt....

Geplaatst

die gene krijgt wel een berichtje dat je iets leuk hebt gevonden alleen is het voor anderen niet meer te zien  :no:  :no:

• Nieuwe Aanmaken...