Jump to content

bullbars & pushbars

Speakerboxx

Recommended Posts

Vanaf vandaag net member!! aangenaam...

gelijk al een vraag waar ik over aan het dubben ben:

Is het verstandig om bullbars/pushbars bij een styling bedrijfje aan te schaffen of is het beter toch maar het dubbele uit te geven bij de Kia dealer?????

Zie namelijk grote prijsverschillen!

Mijn oog is gevallen op www.vgvinox.nl te breda waar je bullbars kan bestellen voor nog geen 400 euro. Bij de Kia dealer kost dat bijna 900 euro!!

Hebben jullie tips of suggesties??!!

Hope So..

Denk dat het qua kwaliteit weinig uit zal maken, maar je moet kiezen wat je mooi vind.

Daar heb je denk ik v??l meer aan, dan dat je gaat afwegen of je nu voor goedkoper of duurder moet gaan. Als de goedkopere dan ook nog de mooiste zou zijn, komt het goed uit lijkt mij..

Overweeg ook waar jij een grens trekt voor het budget dat je eraan uit wilt geven. Heb je 900 euro over voor bull/pushbars van Kia, of neem je dan voor lief dat bij een stylingbedrijf het weliswaar goedkoper is maar niet van Kia zelf?

Nogmaals: Het maakt niet echt uit waar je ze vandaan haalt, het belangrijkste is dat ze naar jouw wens zijn, zowel qua uitstraling als budget.

Overigens welkom op het forum. Gezien bull/pushbars neem ik aan dat je een Sportage of Sorento rijd?

Groeten,

Peter

Je foto's werken niet omdat je ze (voor wat ik kan zien) hebt gelinkt vanaf jouw mailbox.

Dan werkt het misschien even als je bent ingelogd op die mailbox, maar eenmaal uitgelogd werkt het niet meer...

Als je ze niet hebt gelinkt vanuit jouw mailbox moet je het URL van de foto's even nakijken... tot nu toe doen ze het in elk geval niet...

Huh, coating op rvs...............beetje dubbel op.

Waarom wordt er RVS toegepast........juist om geen coating toe te passen.

Philip

Ja ja ja, je weet wel wat ik bedoel toch...

Allemaal bedankt, ben er al meer uit zo.

BoXx

Ik zelf heb ook nog nooit gehoord van coating op RVS... Dus de vraag van Philip was zo vreemd nog niet....

Als antwoord op jouw vraag: Nee, we weten dus niet wat je nou bedoelt...

• 8 months later...

304 wordt meestal gebruikt omdat het makkelijker te lassen is (en goedkoper).

Als je lang niets aan je RVS doet roest het wel degelijk, alhoewel het wel snel weg te poetsen is.

Groet ron

Had toen ook al een link geplaatst :-D maar je kan ook hier nog ff kijken/bellen of mailen.

http://www.fullside.nl/ voor de shop in rotterdam

http://www.fullside.be/ voor de shop in belgie.

Ik heb toen d'r tijd gebeld met hun voor sidebars enz. Wat bij de dealer iets van 900 euro zou kosten. Toen kreeg ik te horen voor 900 euro bouwen we een hele kooi-constructie voo rje sportage hahahaha

Ik hoop datje er wat aan hebt.

Greetz,

Ursin