G123 Geplaatst 8 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2013 Ownee ??? Ohw dus daar komt die steenslag op mijn motorkap vandaan... Lekker stoer geluid trouwens ,gezien de flitsende trekkracht vermoed ik een V6. Quote
G123 Geplaatst 8 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2013 deze is ook leuk : Botsproef geslaagd. Chevy Van total loss ,Magentis rijdt gewoon weg. Quote
bigwade Geplaatst 9 Maart, 2013 Geplaatst 9 Maart, 2013 Het gaat om een Chevy Ventura en geen Van. Een Chevy Ventura is te vergelijken met een net zo brakke Opel Sintra. (zelfde auto) Tegen een echte Chevy Van (2650 kilo) heeft jullie Magentis echt geen kans weet ik bijna wel zeker. Quote
oldspice Geplaatst 10 Maart, 2013 Geplaatst 10 Maart, 2013 Aan een Chevy Van zouden we een taaie hebben , maar als we met zn tweeen zijn dan slopen we zo'n ding gewoon hoor . Gewoon op de wielen mikken . Quote
G123 Geplaatst 10 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 Maart, 2013 Aan een Chevy Van zouden we een taaie hebben , maar als we met zn tweeen zijn dan slopen we zo'n ding gewoon hoor . Gewoon op de wielen mikken . Maakt 2x 1400 kg =2800 Kiakilo's Vond het toch opmerkelijk hoe ''heel'' die Kia er nog vanaf kwam .... Quote
oldspice Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 denk je eens in wat we met een picantootje kunnen doen hihi 1 Quote
G123 Geplaatst 19 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2013 Het is eigenlijk http://www.slootautogroep.nl/ die je moet benaderen. Cardetails is poets en onderhoud, slootgroep repair, en dat doen ze heel goed. Eén lid is voor een akkefietje 's avonds geholpen, dat kan dus ook. Heb ze gebeld ,ze adviseren toch overspuiten ,dus dat wordt waarschijnlijk aanstippen door ondergetekende met lak... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.