rsdbas Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Ik had een tijdje het probleem dat als mensen mij belde, ik het nummer wel zag, maar de naam er niet bij kwam te staan. Best irritant dus. Mijn telefoonboek werkte wel gewoon. Ik ben er achter gekomen dat er +31 voor moet staan anders herkent hij de contactpersonen niet als je opgebeld wordt. Dus 0612345789 moet in je telefoon staan als +316123456789 en dan werkt het wel. Ik weet niet of meer mensen dit probleem hebben, maar bij mij werkt het nu perfect Ik hoop dat meer mensen hier iets aan hebben. gr Bas p.s. het gaat hier om een standaard carkit in de kia Rio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Ik voer al sinds mijn eerste GSM in 1998 telefoonnummers internationaal in. Maar misschien kont dat omdat ik in het grensgebied woon en (dus) veel internationale contacten heb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rsdbas Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Maar voor degene die het niet doen net als ik voorheen, kan dit weleens een oplossing zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brambeer Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Ik herken mezelf ook in het probleem. Ik zal eens kijken of het bij mij gaat werken! Alvast bedankt voor je uitzoekwerk en tip Groeten, Bram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts