xtra40 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 voor die gene die zin hebben in een leuke meeting het beloofd een hele hapening te worden voor meer info zie link http://www.kia4funday.nl/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 ben benieuwt wie er allemaal gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 ja het ziet er echt heel erg leuk uit ik denk dat ik heen ga lijkt me erg leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 ja ik ook ik heb hem al op de kalender gezet misschien is het leuk als er nog meer gaan om bij de grensovergang af te spreken en er met zijn allen naar toe te rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrom Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 voor die gene die zin hebben in een leuke meeting het beloofd een hele hapening te worden voor meer info zie link http://www.kia4funday.nl/ Ziet er leuk uit.... En Borgloon is prachtig gelegen in de Belgische fruitstreek. Zeker voor mensen die van ver moeten komen is dit zeker de moeite om er een paar dagen te vertoeven... Sent from my iPad using Tapatalk ***myrom*** Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 dat dacht ik ook heb er nu al zin in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrom Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 ... De KIA4Life leden organiseren maandelijks een uitstap.... Kijk maar eens op http://www.kia4life.be/Home<br /><br /><br /><br />Sent from my iPad using Tapatalk ***myrom*** 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTP2 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Mannen, ziet er super uit! Maar helemaal naast Maastricht! Fantastische website en initiatief, vind een meeting top, maar iets centraler volgende keer aub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 het is voor mij ook 500 km heen en weer maar ja je moet er wat voor over hebben 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrom Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Mannen, ziet er super uit! Maar helemaal naast Maastricht! Fantastische website en initiatief, vind een meeting top, maar iets centraler volgende keer aub. Iets centraler???? .... Het is wel een Belgische (pardon, Vlaamse) groep hé . Vlaanderen is maar een *pardon* scheet groot.... De locatie is perfect. Zoals ik al vertelde... Neem een overnachting in de streek en je bent verzekerd van een fantastisch weekend. BTW... Enne... neen, ik werk niet voor de toeristische dienst hé 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrom Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 het is voor mij ook 500 km heen en weer maar ja je moet er wat voor over hebben That's the spirit Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mel_Rio Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Dit klinkt heel leuk! Ik ga overwegen om erheen te gaan... Misschien kan er ook een soortgelijke meeting hier in NL georganiseerd worden, Dan ben ik daar waarschijnlijk ook! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Jammer....23 juni..... dat weekend heb ik al wat. anders was ik zeker van de partij geweest. Grtz. Specialmade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 De site en de geboden activiteiten zien er erg professioneel uit. Dikke duim omhoog (I Like)! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Waarschijnlijk zitten we dan in Luxemburg op de camping, maar misschien komen we dan vanaf de camping wel die kant op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
returnedx Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Beste Kia Liefhebbers, Allereerst dank aan de TS voor het plaatsen van onze "online flyer" en de positieve reacties vrolijken mij op. Ik ben Bjorn, voorzitter van vzw BKTM (genaamd Kia 4 Life) en dus de organisator van deze meeting.Ik beloof dat het een top dag gaat worden. Even ter info: De ticket verkoop is sinds deze ochtend gestart, bestel snel, want er zijn maar +- 600 plaatsen ! Als we op die dag merken dat er een enorme toestroom is van onze Noorderburen (jullie dus ) zullen we volgend jaarook de grens eens over steken en daar een meeting organiseren. Zoals Myrom reeds zei : we organiseren maandelijks "bijeenkomsten". We organiseren nu voor het eerst een volwaardigemeeting en zijn er van overtuigd dat dit een succes wordt. Naar 2014 toe gaan we dit vaker doen en zoals reeds gezegd, ook mogelijks de grens over ! Tenslotte: onze facebook pagina voor de Kia 4 Fun Day is http://facebook.com/kia4funday Tickets aankopen kan via http://www.Kia4FunDay.nl 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
returnedx Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 het is voor mij ook 500 km heen en weer maar ja je moet er wat voor over hebben Ja zo is het En als je van zo ver komt maakt je gigantisch veel kans dat je de trofee/beker gaat winnen van "het verst komende bezoeker" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrom Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 <br />het is voor mij ook 500 km heen en weer maar ja je moet er wat voor over hebben<br />Ja zo is het <br /><br />En als je van zo ver komt maakt je gigantisch veel kans dat je de trofee/beker gaat winnen van "het verst komende bezoeker" <br />Is er dán ook een trofee/beker/bak bier voor degene die het minst ver moet? <br /><br /><br />Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
returnedx Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 <br />Is er dán ook een trofee/beker/bak bier voor degene die het minst ver moet? <br /><br /><br />Sent from my iPad using Tapatalk HD Nee, die krijgt die van de groene partij op hun kap, aangezien je die kleine afstand beter met je fiets had gedaan :single fuck: "denk aan je ecologische voetafdruk" enz van die onzin Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 zo net de tickets besteld heb er zin in Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris88 Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Ziet er goed uit. Binnenkort kaartjes bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
returnedx Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Ben blij dat er veel Nederlanders interesse hebben ze zijn meer dan welkom!Denk er wel aan : de tickets verkopen goed, bestel dus tijdig want de tickets zijn (logischerwijs) beperkt. nog een update: De RedBull Babes komen in de namiddag langs om ons een verfrissend blikje redbull aan te bieden ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
returnedx Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 zijn er nog Nederlanders die willen meedoen?Er zijn nog wat sponsors bijgekomen, waaronder een chiptuner.Die zal ter plaatse een chiptuning wegschenken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 kijk het word alsmaar leuker Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 nu ook voor iedereen die geen kia heeft word het gezellig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts