Ga naar inhoud

kia meeting DAY KIA4FUN 23 JUN 2013 - BORGLOON MAC QUEEN!


Aanbevolen Berichten

voor die gene die zin hebben in een leuke meeting

het beloofd een hele hapening te worden voor meer info zie link http://www.kia4funday.nl/

Ziet er leuk uit.... En Borgloon is prachtig gelegen in de Belgische fruitstreek. Zeker voor mensen die van ver moeten komen is dit zeker de moeite om er een paar dagen te vertoeven...

Sent from my iPad using Tapatalk ***myrom***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mannen, ziet er super uit! Maar helemaal naast Maastricht! Fantastische website en initiatief, vind een meeting top, maar iets centraler volgende keer aub.

Iets centraler???? .... Het is wel een Belgische (pardon, Vlaamse) groep hé :-) . Vlaanderen is maar een *pardon* scheet groot....

De locatie is perfect.

Zoals ik al vertelde... Neem een overnachting in de streek en je bent verzekerd van een fantastisch weekend.

BTW... Enne... neen, ik werk niet voor de toeristische dienst hé :-)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Kia Liefhebbers,

 

Allereerst dank aan de TS voor het plaatsen van onze "online flyer" en de positieve reacties vrolijken mij op.


Ik ben Bjorn, voorzitter van vzw BKTM (genaamd Kia 4 Life) en dus de organisator van deze meeting.
Ik beloof dat het een top dag gaat worden.

 

Even ter info: De ticket verkoop is sinds deze ochtend gestart, bestel snel, want er zijn maar +- 600 plaatsen !

 

Als we op die dag merken dat er een enorme toestroom is van onze Noorderburen (jullie dus :wink: ) zullen we volgend jaar
ook de grens eens over steken en daar een meeting organiseren.

 

Zoals Myrom reeds zei : we organiseren maandelijks "bijeenkomsten". We organiseren nu voor het eerst een volwaardige
meeting en zijn er van overtuigd dat dit een succes wordt.

Naar 2014 toe gaan we dit vaker doen en zoals reeds gezegd, ook mogelijks de grens over !

 

Tenslotte:
onze facebook pagina voor de Kia 4 Fun Day is http://facebook.com/kia4funday

Tickets aankopen kan via http://www.Kia4FunDay.nl

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


<br />het is voor mij ook 500 km heen en weer maar ja je moet er wat voor over hebben<br />Ja zo is het :-)<br /><br />En als je van zo ver komt maakt je gigantisch veel kans dat je de trofee/beker gaat winnen van "het verst komende bezoeker" :cool:

<br />Is er dán ook een trofee/beker/bak bier voor degene die het minst ver moet? :-) <br /><br /><br />Sent from my iPad using Tapatalk HD
Link naar reactie
Delen op andere sites


<br />Is er dán ook een trofee/beker/bak bier voor degene die het minst ver moet? :-) <br /><br /><br />Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

Nee, die krijgt die van de groene partij op hun kap, aangezien je die kleine afstand beter met je fiets had gedaan :single fuck:  "denk aan je ecologische voetafdruk" enz van die onzin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben blij dat er veel Nederlanders interesse hebben :) ze zijn meer dan welkom!
Denk er wel aan : de tickets verkopen goed, bestel dus tijdig want de tickets zijn (logischerwijs) beperkt.

 

nog een update: De RedBull Babes komen in de namiddag langs om ons een verfrissend blikje redbull aan te bieden !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...