Sirlander Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Hallo iedereen, Op het autosalon van Genève vertelde kia dat men gratis 7 jaar lang de navigatie kaarten ging updaten! Net zoals de 7 jaar garantie... Nu vraag ik mij af vanaf wanneer dit van toepassing is? Mijn nieuwe Ceed sw komt nl. één van deze dagen binnen Quote
Smart Posted March 13, 2013 Posted March 13, 2013 Ik denk dat het voor jou misschien nog té vroeg gaat komen. Wanneer of bij welk model ze daarmee gaan starten is dus nog even de vraag. Wij hebben dit voornemen van Kia Europe reeds via een KCG verslag gecommuniceerd naar iedereen op het forum. Alleen datum ingang ontbreekt, omdat ook Kia NL dit toen nog niet kon aangeven. BTW! Gratis is natuurlijk een relatief begrip. Je zult er hoe dan ook voor betaald hebben. De prijs zal wel aangenamer zijn doordat Kia nu zekerheid heeft dat de kaartupdates worden afgenomen. Voor de Kia rijder is het prettig omdat je een totaalpakket hebt afgenomen. Quote
Specialmade Posted March 13, 2013 Posted March 13, 2013 Het heeft er alle schijn van dat de 7 jaar (gratis) kaart update geïntroduceerd wordt met de Nieuwe Kia Carens. Grtz. Specialmade Quote
Smart Posted March 13, 2013 Posted March 13, 2013 Klopt, dat was het. Bedankt voor de aanvulling Specialmade! Quote
Sirlander Posted March 13, 2013 Author Posted March 13, 2013 Het heeft er alle schijn van dat de 7 jaar (gratis) kaart update geïntroduceerd wordt met de Nieuwe Kia Carens. Grtz. Specialmade Inderdaad, goed gezien Quote
Sirlander Posted March 13, 2013 Author Posted March 13, 2013 Ik denk dat het voor jou misschien nog té vroeg gaat komen. Wanneer of bij welk model ze daarmee gaan starten is dus nog even de vraag. Wij hebben dit voornemen van Kia Europe reeds via een KCG verslag gecommuniceerd naar iedereen op het forum. Alleen datum ingang ontbreekt, omdat ook Kia NL dit toen nog niet kon aangeven. BTW! Gratis is natuurlijk een relatief begrip. Je zult er hoe dan ook voor betaald hebben. De prijs zal wel aangenamer zijn doordat Kia nu zekerheid heeft dat de kaartupdates worden afgenomen. Voor de Kia rijder is het prettig omdat je een totaalpakket hebt afgenomen. Dank u Quote
Recommended Posts