xychix Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 iemand nog belang bij een hoedeplank? Toen mijn sorrie 2005 naar Afrika (od.) is gestuurd is hier de hoedenplank blijven liggen (zo'n oprolbare, grijs) Wat mij betreft gratis op te halen voor forumleden, ben hier altijd goed geholpen dus als ik op zo'n manier nog iets terug kan doen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeen Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 iemand nog belang bij een hoedeplank? Toen mijn sorrie 2005 naar Afrika (od.) is gestuurd is hier de hoedenplank blijven liggen (zo'n oprolbare, grijs) Wat mij betreft gratis op te halen voor forumleden, ben hier altijd goed geholpen dus als ik op zo'n manier nog iets terug kan doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeen Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Probeer antwoord te posten.. Nog maar een keer...... Heb er serieus belang bij. Waar kan ik de rolhoes afhalen? Hartelijke groet, Jeen van Zuiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xychix Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 In Amsterdam oost. Pm voor de details. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts