xychix Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 iemand nog belang bij een hoedeplank? Toen mijn sorrie 2005 naar Afrika (od.) is gestuurd is hier de hoedenplank blijven liggen (zo'n oprolbare, grijs) Wat mij betreft gratis op te halen voor forumleden, ben hier altijd goed geholpen dus als ik op zo'n manier nog iets terug kan doen 2 Quote
Jeen Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 iemand nog belang bij een hoedeplank? Toen mijn sorrie 2005 naar Afrika (od.) is gestuurd is hier de hoedenplank blijven liggen (zo'n oprolbare, grijs) Wat mij betreft gratis op te halen voor forumleden, ben hier altijd goed geholpen dus als ik op zo'n manier nog iets terug kan doen Quote
Jeen Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Probeer antwoord te posten.. Nog maar een keer...... Heb er serieus belang bij. Waar kan ik de rolhoes afhalen? Hartelijke groet, Jeen van Zuiden Quote
xychix Geplaatst 14 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 14 Maart, 2013 In Amsterdam oost. Pm voor de details. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.