Wimis on Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Gisteren is de SP2 door de wasstraat geweest. Nadat de SP2 daar enorm van opknapte is er lakschade ontdekt. Mijn vraag: Is dit goed zelf te doen of laten doen? Zit die stootstrip geplakt of geklemd? Wie helpt mij verder............... Zie onderstaande, dat is geen porem! Alvast bedankt. Wim Quote
bigwade Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Geen idee, het is iig wel hartstikke plastic. Rij anders even langs je dealer, die zal het ook geen gezicht vinden. Volgens mij valt dit onder lakgarantie. Quote
Cardetails.nl Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Lijkt mij onder garantie vallen (als dat er nog op zit) want lak mag toch niet na wassen er spontaan afvallen. Quote
Wimis on Geplaatst 17 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2013 Bij de dealer geweest, Jan vond dat dat "deze week" netjes wordt bij gewerkt door Gerard. Wordt dus netjes hersteld door de dealer. Zit in het 1 na laatste jaar van de garantie (7 jaar) Ik zal de vorderingen laten zien als alles hersteld is! 1 Quote
Wimis on Geplaatst 28 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 Maart, 2013 Kleine update: nog niets hersteld, lakstift inmiddels binnen........... volgende week komt KIA importeur kijken naar de verfschade. Blijkbaar is het te groot voor de lakstift, het zou er volgens Gerard (werkplaats) niet mooi op worden. We wachten af! Quote
Remko .me Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 nee natuurlijk kan een lakstift niet spotrepair... of de hele zijkant balk opnieuw spuiten Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 Maar je hebt toch maximaal 5 jaar lakgarantie. Het is 3 of 5 jaar.. Ik zou de wasstraat aansprakelijk stellen. Vaak staat er op eigen risico maar dat houd juridisch geen stand want het is een betaalde dienst en dus is men aansprakelijk. Heeft een collega gehad met een deukje na het bezoeken van een wasstraat, nadat hij hem aansprakelijk had gesteld is het opgelost. Succes in ieder geval. Quote
Wimis on Geplaatst 4 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2013 Kleine update 2 KIA persoon is vandaag geweest en niet gisteren. Hij heeft gekeken en geroepen: Helaas dat valt niet meer onder/in de garantie. Ik krijg hier nog een belletje/emailtje over. Wanneer dat wordt bevestigd dan zet ik mijn verzekering aan het werk. En stel ze middels een brief aansprakelijk. Rustig Wim............ eerst reactie afwachten! Quote
bigwade Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Ze hebben kennelijk de nota van "Monaco" binnen gekregen...... Jeetje Wim, dit valt wel een beetje tegen. Kon de Kiaman ook vertellen waarom de Kialak van het Kiaplastic af waait ? Heb je ook gevraagd of het dak wel blijft zitten ? Wat een kul...... Quote
Wimis on Geplaatst 16 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 16 April, 2013 Gaat hem niet worden met de garage......... Hoop blabla, verder niets. (net als: asbak is vol dus, inruilen (bij een andere dealer) Afspraak maken om er iets mee te doen............. heb ik daar zin in? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.