nederrat Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Hallo allemaal Wij zijn op zoek naar een ceed van 2011-2012(oude model) Waar moet ik op letten bij de koop? Zijn er veel voorkomende problemen bekend? mvg henk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 als je hem gewoon bij de dealer koopt heb je gewoon je garantie en hoef je je druk te maken en volgens mij zijn er niet echt problemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nederrat Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 als je hem gewoon bij de dealer koopt heb je gewoon je garantie en hoef je je druk te maken en volgens mij zijn er niet echt problemen Dat was ik wel vanplan bij Braber in ede staan verschillende daar binnekort maar eens kijken en een inruilvoorstel laten maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mika kjelld Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 heel veel succes met de deal want het zijn mooie autos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LJ01 Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Ik heb zelf een gebruikte Cee'd SW gekocht uit 2010 (met iets meer dan 24,200 op de teller). Tijdens de proefrit heb ik vooral gekeken naa rijligging omdat die volgens sommige berichten een minpunt zou zijn. Echter niets kunnen ontdekken wat mij niet aanstond (en ik had het geluk dat ik de auto op de snelweg met een nogal scherpe oprit met snelheid kon testen). Misschien wel een aandachtspunt zijn de extra's die ze proberen te verkopen (en dan vooral die speciale beschermende coating). Gelukkig had ik ik mijn zwager mij die autoschademonteur is en dus vaak met auto's werkt die dit hebben, want die gaf aan dat dit overbodig is. Ook moet je rekening houden dat ze bijkomende kosten voor nogal wat vreemde posten rekenen (waarom zou ik voor een äfleverpakket moeten betalen als ik 2e gebruiker ben). weet echtre niet of de dealer in Ede dat ook doet. Overigens, uiteindelijk was de prijs erg goed, zeker omdat ik een zeer uitgebreide versie heb. Als je ook winterbanden wilt hebben en dit meeneemt in de onderhandeling, vraag dan welk merk winterbanden je krijgt. Ik dacht hier een zeer goede deal te hebben omdat ik er vanuit ging dat ik Michelins zou krijgen, maar dat werd juiteindelijk een iets minder merk (waardoor het voordeel hier minder werd). BTW ik zou zeker vragen wat de prijs zonder inruil is. De verkoper die ik had wilde bepaalde auto's niet erg graag hebben omdat die moeilijk lagen, maar datr is iets wat je waarschijnlijk zowieso zou hebben gedaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nederrat Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Ik heb zelf een gebruikte Cee'd SW gekocht uit 2010 (met iets meer dan 24,200 op de teller). Tijdens de proefrit heb ik vooral gekeken naa rijligging omdat die volgens sommige berichten een minpunt zou zijn. Echter niets kunnen ontdekken wat mij niet aanstond (en ik had het geluk dat ik de auto op de snelweg met een nogal scherpe oprit met snelheid kon testen). Misschien wel een aandachtspunt zijn de extra's die ze proberen te verkopen (en dan vooral die speciale beschermende coating). Gelukkig had ik ik mijn zwager mij die autoschademonteur is en dus vaak met auto's werkt die dit hebben, want die gaf aan dat dit overbodig is. Ook moet je rekening houden dat ze bijkomende kosten voor nogal wat vreemde posten rekenen (waarom zou ik voor een äfleverpakket moeten betalen als ik 2e gebruiker ben). weet echtre niet of de dealer in Ede dat ook doet. Overigens, uiteindelijk was de prijs erg goed, zeker omdat ik een zeer uitgebreide versie heb. Als je ook winterbanden wilt hebben en dit meeneemt in de onderhandeling, vraag dan welk merk winterbanden je krijgt. Ik dacht hier een zeer goede deal te hebben omdat ik er vanuit ging dat ik Michelins zou krijgen, maar dat werd juiteindelijk een iets minder merk (waardoor het voordeel hier minder werd). BTW ik zou zeker vragen wat de prijs zonder inruil is. De verkoper die ik had wilde bepaalde auto's niet erg graag hebben omdat die moeilijk lagen, maar datr is iets wat je waarschijnlijk zowieso zou hebben gedaan dankje wel ga er zeker op letten ben nog niet wezen kijken en wat inruil betreft zal wel moeilijk zijn met mijn oude auto maar we zullen zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts