Sorento06 Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Hallo allemaal, Ik ben op dit moment bezig mijn speakers in de deur te vervangen voor nieuwe speakers. Graag wil ik vragen of iemand hier ervaring mee heeft. Ik ben begonnen met de achterste deur, alle schroevjes en kliksystemen zijn los. Alleen blijft de paneel aan de bovenkant (raamgedeelte) vast. Deze kan ik niet los krijgen d.m.v. het trekken, naar boven of benden duwen. Het lijkt als deze nog vast is, of in een bepaalde manier eruit komt? Iemand een oplossing? Alvast hartlijk bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masimo Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Er zit zowiezo een schroef onder het rubber matje in het kleine opbergvakje. Maar als ik het me goed herinner zit er in het handvat ook nog eentje (foto, zie rode pijl). Je moet dan een kapje lospulken en dan kom je nog een schroef tegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts