Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Content Groep EHV, rijdt beter door naar Kia helmond

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

We hebben dus al één slechte en één goede beoordeling. Meestal worden de slechte ervaringen onthouden.

Als je persoonlijk zo behandeld bent, dan is er maar één remedie, zo gauw mogelijk wegwezen!

Geplaatst

We hebben dus al één slechte en één goede beoordeling. Meestal worden de slechte ervaringen onthouden.

Als je persoonlijk zo behandeld bent, dan is er maar één remedie, zo gauw mogelijk wegwezen!

[das unne strak pla/quote]

Geplaatst

We kunnen het autobedrijf toch niet alleen beoordelen op één slechte ervaring, overigens zonder de TS'er tekort te doen?

Ging meer om de enquête, die ik iets manipulerend vind.

''Verkoper zegt dat je bij de enquête die je krijgt, Alleen maar 10 moet invullen. Een 8 Is voor een koreaan slecht, Dus alleen 10 is goed. Als dit dus gedaan wordt elke keer als een auto verkocht wordt, Kom je vanzelfsprekend als beste uit de bus.''

''Jip dat kregen wij ook te horen toen we een auto gingen kopen dat een 8 niet goed genoeg is maar dat we beter een 10 in konden vullen, ik bepaal zelf wel of ik een 8 of een 10 geef.''

''En de enquete per email ontvang je om in te vullen, terwijl de auto nog niet eens geleverd is.''

Geplaatst

Allereerst meld ik dat ik (helaas) geen aandelen heb in dit bedrijf of werk voor, of bij Kia.

(Was het maar waar dan had ik, zeker met de huidige verkoopaantallen, een leuke cent bij kunnen verdienen.)    :-) :-)

''Verkoper zegt dat je bij de enquête die je krijgt, Alleen maar 10 moet invullen. Een 8 Is voor een koreaan slecht, Dus alleen 10 is goed. Als dit dus gedaan wordt elke keer als een auto verkocht wordt, Kom je vanzelfsprekend als beste uit de bus.''

Dat kan een verkoper wel zeggen maar dat maak je als koper zelf wel uit (zie onderstaande reactie)

Daarbij geloof ik er niet in dat iedere koper de enquête invult naar de "wens" van de verkoper.

''Jip dat kregen wij ook te horen toen we een auto gingen kopen dat een 8 niet goed genoeg is maar dat we beter een 10 in konden vullen, ik bepaal zelf wel of ik een 8 of een 10 geef.''    (Dat bepaal je inderdaad zelf )

''En de enquete per email ontvang je om in te vullen, terwijl de auto nog niet eens geleverd is.''

Dat impliceert dat je alleen het verkoopgedeelte kunt beantwoorden en van een cijfer voorzien

maar niet de after sales, daar heb je (nog) geen ervaring mee.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ja precies, hoe vul jij een enquete in waarbij van te voren wordt gezegd een 8 is slecht, je moet 10 invullen ?

Ik vind het wat raar, maar goed tzal verder wel.

Geplaatst

Ik kan alleen maar erg positief zijn over Content Autogroep. Wordt altijd deskundig en professioneel geholpen. ( en nee, ik werk NIET bij dit bedrijf).

Dus stand is 2-1 voor Content. :)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wat ik me nu afvraag of je dit ook bij de dealer kenbaar hebt gemaakt. (schriftelijk)

Ik zou zeggen wat je nu op het forum schrijft zet dit eens in een e-mail en stuur het op naar de content groep.

Je irriteer je duidelijk aan bepaalde zaken.

En misschien is de kreet van Koreanen houden alleen van een 10 wel als grap bedoeld maar omdat er al irritatie is stapelt zich dat alleen maar op.

Op den duur kan je niets meer hebben van de dealer.

Dus een mail aan de verkoper of zijn leidinggevende zou op zijn plaats zijn.

Hier moet je dealer wat mee doen want een relatie bouw je op van twee kanten om zaken gezellig te houden.

En het is prettig als je wel met een goed gevoel naar de dealer gaat.

Doet hij helemaal niet kan je altijd zeggen "tot ziens" en stuur je je mailtje een stap hoger.

Maar eerst zorgen dat er een oplossing komt en dat je het er niet mee eens bent zoals het nu gaat.

Succes.

Uit eigen ervaring weet ik dat dit prima werkt.

Geplaatst

Zoals WT het aangeeft ben ik het wel mee eens. Is de verkoper of de aftersales wel bekend met jouw probleem? In de huidige tijd wil een dealer zijn klant niet kwijtraken, ook niet bij Kia, ondanks het succes van de afgelopen jaren.

Als KCG'er heb ik het management bij Kia NL erop gewezen dat ze moeten voorkomen om de arrogantie te krijgen, zoals er werd gedacht en gehandeld bij de Opeldealers, toen de bomen nog tot de hemel reikte qua verkoopaantallen auto's. Inmiddels weten we wel beter en dat ligt niet alleen aan de modellenreeks.

Dus misschien doet een verhelderende mail of brief wel wonderen.

Laat ons weten wat eruit is gekomen!

iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Mijn opmerking was niet persoonlijk gericht op jou, maar meer in z'n algemeenheid.

Geplaatst

Ik kreeg ook een mail met een enquete en dat zij alleen maar streven naar een 10.

Mijn dealer zit danwel in Utrecht , maar die heeft ook een dikke 10 verdiend

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...