Michael2707 Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 Heeft iemand al de originele lichtbolletjes vervangen door ledjes? Zo, ja werkt dit goed en welke heb ik nodig.. Ik let op details en bij de koplamp zie je ze goed zitten dus wil niet van die rare oranje of rode omhulsels om de fitting als jullie begrijpen wat ik bedoel haha! Zoiets als dit wil ik.. http://www.autostyle.nl/eu-0756a.html Quote
xtra40 Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 sterkte met zoeken het is mij nog niet gelukt helaas of ze branden niet of te snel en zelfs met een extra weerstand er tussen werkte het niet goe dusw heb ik maar voor een andere oplosing gekozen ik heb nu de philips silver vision lampen er in dat is een normale lamp di als hij uit is er chroom kleurig uitziet Quote
Michael2707 Posted March 27, 2013 Author Posted March 27, 2013 sterkte met zoeken het is mij nog niet gelukt helaas of ze branden niet of te snel en zelfs met een extra weerstand er tussen werkte het niet goe dusw heb ik maar voor een andere oplosing gekozen ik heb nu de philips silver vision lampen er in dat is een normale lamp di als hij uit is er chroom kleurig uitziet Leuk joh een Kia haha bij mijn Suzuki Swift werkte alles in 1x en alles was makkelijk in te bouwen.. Achja dan gaan we dat maar is even uitzoeken of er iets is dat wel werkt Quote
xtra40 Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 ik zeg niet dat het niet mogenlijk is maar het word ons niety gemakenlijk gemaakt Quote
Michael2707 Posted March 27, 2013 Author Posted March 27, 2013 ik zeg niet dat het niet mogenlijk is maar het word ons niety gemakenlijk gemaakt Ach zo blijven we bezig haha, heb alvast een collega gemaild kan hij morgen fijn alles uitzoeken voor adapters voor de xenon! Ben pas Dinsdag weer op de zaak anders ga ik de showroom in duiken we hebben een i20 een i30 een i40 een veloster een santa fe en een ix35 met xenon staan haha er zal vast wel iets vergelijkbaars zijn.. Hoop ik Quote
xtra40 Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 ja zo is dat heb zelf ook al op de kia onderdelen programa gekeken maar die stomme adapters worden niet los verkocht maar ook nergens te vinden imitatie of zo en maxxpro verkoopt ze niet los helaas snap het wel van ze maar begrijp het niet Quote
Michael2707 Posted March 27, 2013 Author Posted March 27, 2013 ja zo is dat heb zelf ook al op de kia onderdelen programa gekeken maar die stomme adapters worden niet los verkocht maar ook nergens te vinden imitatie of zo en maxxpro verkoopt ze niet los helaas snap het wel van ze maar begrijp het niet Ik begrijp het ook wel, maar als zij het hebben liggen waarom brengen ze het niet op de markt voor 3tientjes ik weet zeker dat er veel vraag naar is.. Misschien is die van de veloster wel aan te passen dan is het ook opgelost Quote
xtra40 Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 helaas dat gaat niet lukken zie andere post en ik heb het hele internet afgestruind maar helaas niks gevonden wat wel goed past Quote
Jordan Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 Ik begrijp het ook wel, maar als zij het hebben liggen waarom brengen ze het niet op de markt voor 3tientjes ik weet zeker dat er veel vraag naar is.. Misschien is die van de veloster wel aan te passen dan is het ook opgelost Dat heeft met de pasvorm te maken. Ze zijn bang dat andere sets niet goed op de adapters aansluiten en dan kun je verblinding krijgen. Bij hun complete sets zijn ook de draden van de lampen zelf gelijk door de adapter gehaald zodat je daar niet meer aan hoeft te knippen en plakken. In het lijntje Xenon staan een paar foto's van de set (paar pagina's terug) Quote
Jordan Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 Hier staan een paar foto's van de set. http://www.kiaclub.nl/topic/8551-xenon-kia-rio-2011/page-31 Quote
xtra40 Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 fotos zijn erg onduidelijk en dat van die pasvorm dat geloof ik niet heeft meer te maken met dat zij de enigste zijn en dat ze dan gewoon meer complete xenon sets verkopen en niet alleen de adaptors als complete set levert het veel meer op Quote
Jordan Posted March 27, 2013 Posted March 27, 2013 En ik maar denken dat de politiek ons voorliegt Ik denk ook wel dat je gelijk hebt Xtra Voor mij persoonlijk was de reden om over te stappen naar Maxxpro de storingen op mijn radio en boordcomputer die ik had bij mijn eBay setje. Daar heb ik nu geen last meer van. Ik ben in ieder geval blij dat ik weer xenon heb. Quote
MauS Posted May 21, 2013 Posted May 21, 2013 .......ik heb het hele internet afgestruind ...... Vierkante ogen nu ? het hele internet is groot hoor Xtra40... (wel weet ik dat jij je Kia-kanalen en sites en gangetjes en tunneltjes wel weet te vinden) He Xtra40, die philips silver vision die jij erin hebt, geven die evenveel licht als het origineel ? of minder / meer ? (meer is altijd goed maar minder ook weer niet natuurlijk) Snap trouwens niet dat ze dat nog steeds niet op de markt hebben... die LED richting (wat goed werkt) Zouden ze mensen als ons een enorm plezier mee doen .... Zou dat echt zo moeilijk zijn te produceren ? (of duur ?) Quote
Recommended Posts