Ed-Car Geplaatst 30 Maart, 2013 Geplaatst 30 Maart, 2013 Had voor mijn Ford logo's en badge's al een engelse side gevonden. Blijkt dat ik ook bij hun een custom 3D badge voor mijn kia kan maken en bestellen. Kan op de mm de maat van je orginele badge maken. Is dit wat voor achter op mijn Pica? Of word het dan te. Quote
Smart Geplaatst 30 Maart, 2013 Geplaatst 30 Maart, 2013 Dat is toch wel heel persoonlijk. Ik vind het zelf wat minder, maar smaken verschillen nu eenmaal. Het idee van de mogelijkheid van een zelfontworpen 3D sticker vind ik wel goed gekozen. Quote
Ed-Car Geplaatst 30 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 Maart, 2013 Ja het kan ook minder bond hoor bv alleen de kleur van de letters of achtergrond anders dan standard. Wel een leuke side om mee te spelen. Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2013 Geplaatst 30 Maart, 2013 Laat Alex-VB dit maar niet lezen, en zeker mevrouw Alex... Volgens mij is het woord "sticker" hier ook uit de zoekmachine gekieperd, misschien dat de cache van google nog wat resultaten heeft. Quote
Ed-Car Geplaatst 30 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 Maart, 2013 Ja was puur persoonlijk. Zijn echt 3d badges hoor net als het orgineele embleem/badge, dus wel meer als een sticker. Heb de resultaten wel in het echt gezien. Probeer anders als je zin hebt het eens zelf. http://www.domedbadge.co.uk/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.