lonely_driver Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 hey, heb wat zitten knutselen met ledjes, deze komen links en rechts onderaan op de centrale console. waar kan ik het best en het veiligst 12 volt aftakken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topplezier Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Zult mss al een oplossing hebben, anders fijn afkoppelen van deur knop verlichting. Zo gaan ze aan bij het openen van de deur. ben daar ook mee bezig en tevens led in rode katoog inbouwen. Laat even weten of jij een andere oplossing hebt gevonden? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipercub Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Je kan de plus van de sigarenaansteker halen en de min van de deurverlichting. Zet er een extra schakelaartje tussen dan kan je het ook aanzetten als de deur dicht is. Suc6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topplezier Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Als jullie toch ermee bezig zijn, hoe hebben jullie de kabel in de deur gekregen? ik heb moeite om de twee kabels door de elek aansluiting van de deur te krijgen en extra erbij leggen is niet mooi. Zou graag ook zo leds inwerken als de deur opengaat. Heb wel al in rolgordijn speciale led verlichting ingebouwd met speciaal contact in wand. Was op een hlf uurtje klaar. Als jullie info en foto willen laat maar even een seintje. Kostprijs van deze lichtjes was 7euro en geeft veel licht. Grts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 ik haal op me werk stekers die er bij kan steken en zo de orginele verbinding kan gebruiken het is niet goed koop maar het werkt perfect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paruno_tint Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Als jullie toch ermee bezig zijn, hoe hebben jullie de kabel in de deur gekregen? ik heb moeite om de twee kabels door de elek aansluiting van de deur te krijgen en extra erbij leggen is niet mooi. Zou graag ook zo leds inwerken als de deur opengaat. Heb wel al in rolgordijn speciale led verlichting ingebouwd met speciaal contact in wand. Was op een hlf uurtje klaar. Als jullie info en foto willen laat maar even een seintje. Kostprijs van deze lichtjes was 7euro en geeft veel licht. Grts Hoi Topplezier, Zou je een foto en wat meer info kunnen geven over de led verlicht in het rolgordijn? Alvast bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 @xtra Iets meer info over de stekkertjes? wil het ook het liefst op die manier doen. maar wat heb ik nodig? Hoe heet het? Art.nr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topplezier Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Hoi Topplezier, Zou je een foto en wat meer info kunnen geven over de led verlicht in het rolgordijn? Alvast bedankt ik zou je die graag doorsturen maar ik vind nog niet uit hoe je hier een foto kan posten. Enige raad? of Pm mag ook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 @xtra Iets meer info over de stekkertjes? wil het ook het liefst op die manier doen. maar wat heb ik nodig? Hoe heet het? Art.nr? Zal vanavond even een foto van het draadje met de stekkertjes er aan En die even hier plaatsen met het onderdeel nummer er bij Zo dat je kunt zien of ze ook bij jullie passen Bij de rio en de picanto pasten deze perfect in elk geval Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Ok bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyman Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 kijk ff hier : http://www.arniepol.nl/Downloads/62003%20Aftakzekering.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 kijk ff hier : http://www.arniepol.nl/Downloads/62003%20Aftakzekering.pdf Hoi Handyman Het gaat hier niet om een aftakzekering maar om het inschakelen van de verlichting op dezelfde manier als de deurverlichting. (deur open = licht aan) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Het massa signaal kan je per deur direct van de deur schakelaars af takken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 @xtra Iets meer info over de stekkertjes? wil het ook het liefst op die manier doen. maar wat heb ik nodig? Hoe heet het? Art.nr? hier dan even de fotos van de draadjes met stekkers die ik gebruik om een verbinding in of naar de deur te maken deze draadjes koop ik bij de mercedes dealer en je kan ze daar kopen onder het volgende artikel nummer A0005404505 ze kosten €3,18 ex de B.T.W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Lijkt inderdaad op wat ik nodig heb. weet je toevallig de breedte en lengte van de stekertjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 Die stekkertjes hebben veel weg van de contacten voor een C-blok (mini) ISO's voor een autoradio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts