Jump to content

waar 12 volt aftakken voor ledverlichting centrale console

lonely_driver

Recommended Posts

• 6 months later...

Zult mss al een oplossing hebben, anders fijn afkoppelen van deur knop verlichting. Zo gaan ze aan bij het openen van de deur. ben daar ook mee bezig en tevens led in rode katoog inbouwen. Laat even weten of jij een andere oplossing hebt gevonden?

• Like 1

Als jullie toch ermee bezig zijn, hoe hebben jullie de kabel in de deur gekregen? ik heb moeite om de twee kabels door de elek aansluiting van de deur te krijgen en extra erbij leggen is niet mooi. Zou graag ook zo leds inwerken als de deur opengaat. Heb wel al in rolgordijn speciale led verlichting ingebouwd met speciaal contact in wand. Was op een hlf uurtje klaar. Als jullie info en foto willen laat maar even een seintje. Kostprijs van deze lichtjes was 7euro en geeft veel licht. Grts

Als jullie toch ermee bezig zijn, hoe hebben jullie de kabel in de deur gekregen? ik heb moeite om de twee kabels door de elek aansluiting van de deur te krijgen en extra erbij leggen is niet mooi. Zou graag ook zo leds inwerken als de deur opengaat. Heb wel al in rolgordijn speciale led verlichting ingebouwd met speciaal contact in wand. Was op een hlf uurtje klaar. Als jullie info en foto willen laat maar even een seintje. Kostprijs van deze lichtjes was 7euro en geeft veel licht. Grts

Hoi Topplezier,

Zou je een foto en wat meer info kunnen geven over de led verlicht in het rolgordijn?

Alvast bedankt

@xtra

Iets meer info over de stekkertjes?

wil het ook het liefst op die manier doen.

maar wat heb ik nodig? Hoe heet het? Art.nr?

Zal vanavond even een foto van het draadje met de stekkertjes er aan

En die even hier plaatsen met het onderdeel nummer er bij

Zo dat je kunt zien of ze ook bij jullie passen

Bij de rio en de picanto pasten deze perfect in elk geval

@xtra

Iets meer info over de stekkertjes?

wil het ook het liefst op die manier doen.

maar wat heb ik nodig? Hoe heet het? Art.nr?

hier dan even de fotos van de draadjes met stekkers die ik gebruik om een verbinding in of naar de deur te maken

deze draadjes koop ik bij de mercedes dealer en je kan ze daar kopen onder het volgende artikel nummer A0005404505

ze kosten €3,18 ex de B.T.W

1415115_249215665235302_111150514_o.jpg

1398971_249215648568637_517983656_o.jpg

1402228_249215655235303_691572550_o.jpg