paulus30 Geplaatst 2 April, 2013 Geplaatst 2 April, 2013 Na weken zoeken en speuren toch eindelijk geslaagd. Volgende week staat hij dan klaar. Kia Rio Super Pack kleur Graphite met Pioneer Navigatie (20 jaar Kia actie). En natuurlijk het VSM Pakket nu wel aanwezig. Heeft iemand ervaring met de Pioneer nav.? Dealer vroeg 100 euro om de stuurfuncties aan te sluiten op de nav. Na overleg heeft hij dit weg gelaten van de factuur. Ben benieuwd of meer mensen dit hebben en of het systeem verder goed werkt via de stuur buttons. (Telefoon, Volume enz) Quote
Baggio Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezier er van. 1 Quote
blackviper Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 welke heb je? Ik heb de bt930 en alles werkt perfect mbt stuurwiel bediening. Er zit een module bij je pioneer die is plug and play. Hoeven ze niets voor te doen. Dus beetje jammer als ze daar 100 euro voor wilde hebben het hoort gewoon bij het aansluiten van de pioneer. Als je de bt940 hebt zal het wel hetzelfde werken. Quote
Dirkbelgium Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 100 € voor een aansluiting? Dat is veel.Ik veronderstel dat je dan ook een nieuw stuur krijgt? Eentje met de al die knoppen erop? als je niet op dat aanbod ingaat dan krijg je toch met stuur zonder knoppen hè? Quote
PatrickPR Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 Ik heb mijn Rio ook besteld met de navigatie van de actie (940bt) en ik was op de hoogte van de €100 extra voor bluetooth/stuurbediening. Ik heb de verkoper gevraagd of met dat navigatiesysteem de bluetooth en de stuurbediening werkt (zonder hem te tippen over die €100 extra) en de verkoper heeft dat bevestigd. Ik ga er dus vanuit dat dit gewoon werkend wordt gemaakt. Natuurlijk ga ik dit bij oplevering wel testen/controleren. Naar mijn idee heeft een Rio met super pack al een stuur met stuurbediening. Het is dus alleen een extra kabeltje leggen. Quote
blackviper Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 superpack heeft standaard die knoppen. Anders kan het inderdaad kloppen dat er meer betaald moet worden. Quote
paulus30 Geplaatst 3 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2013 welke heb je? Ik heb de bt930 en alles werkt perfect mbt stuurwiel bediening. Er zit een module bij je pioneer die is plug and play. Hoeven ze niets voor te doen. Dus beetje jammer als ze daar 100 euro voor wilde hebben het hoort gewoon bij het aansluiten van de pioneer. Als je de bt940 hebt zal het wel hetzelfde werken. de 940 komt erin. Neem ook aan dat er niet zoveel verschil is met de 930. Hoop alleen dat de nav. een beetje hetzelfde is als de tomtom waar ik nu aan gewend ben. Quote
paulus30 Geplaatst 3 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2013 Ik heb mijn Rio ook besteld met de navigatie van de actie (940bt) en ik was op de hoogte van de €100 extra voor bluetooth/stuurbediening. Ik heb de verkoper gevraagd of met dat navigatiesysteem de bluetooth en de stuurbediening werkt (zonder hem te tippen over die €100 extra) en de verkoper heeft dat bevestigd. Ik ga er dus vanuit dat dit gewoon werkend wordt gemaakt. Natuurlijk ga ik dit bij oplevering wel testen/controleren. Naar mijn idee heeft een Rio met super pack al een stuur met stuurbediening. Het is dus alleen een extra kabeltje leggen. De knoppen zijn id al aanwezig, ff afwachten maar of alles werkt Quote
paulus30 Geplaatst 3 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 3 April, 2013 100 € voor een aansluiting? Dat is veel. Ik veronderstel dat je dan ook een nieuw stuur krijgt? Eentje met de al die knoppen erop? als je niet op dat aanbod ingaat dan krijg je toch met stuur zonder knoppen hè? Knoppen zijn al aanwezig. Quote
Johnjm Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Ik heb mijn Rio ook besteld met de navigatie van de actie (940bt) en ik was op de hoogte van de €100 extra voor bluetooth/stuurbediening. Ik heb de verkoper gevraagd of met dat navigatiesysteem de bluetooth en de stuurbediening werkt (zonder hem te tippen over die €100 extra) en de verkoper heeft dat bevestigd. Ik ga er dus vanuit dat dit gewoon werkend wordt gemaakt. Natuurlijk ga ik dit bij oplevering wel testen/controleren. Naar mijn idee heeft een Rio met super pack al een stuur met stuurbediening. Het is dus alleen een extra kabeltje leggen. Er wordt óók en microfoontje gemonteerd voor het handsfree bellen.... Quote
Nieles Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Dealer vroeg 100 euro om de stuurfuncties aan te sluiten op de nav Op mijn koop contract staat het wel, alleen de prijs wegonderhandeld! Weet je trouwens dat je voor de originele USB en AUX aansluiting ook nog een kabeltje nodig hebt van 50€ ( ook deze heb ik wegonderhandeld qua prijs) Naar mijn idee heeft een Rio met super pack al een stuur met stuurbediening. Het is dus alleen een extra kabeltje leggen. Knoppen zitten inderdaad al bij het superpack op het stuur en werken naar behoren ook met Pioneer radio Na wat internet search blijken ook de bel-knoppen op het stuur te werken alleen heb ik dit nog niet zelf kunnen testen. Iemand hier ervaring mee? Quote
Urbanfoto Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Op mijn koop contract staat het wel, alleen de prijs wegonderhandeld! Weet je trouwens dat je voor de originele USB en AUX aansluiting ook nog een kabeltje nodig hebt van 50€ ( ook deze heb ik wegonderhandeld qua prijs) Knoppen zitten inderdaad al bij het superpack op het stuur en werken naar behoren ook met Pioneer radio Na wat internet search blijken ook de bel-knoppen op het stuur te werken alleen heb ik dit nog niet zelf kunnen testen. Iemand hier ervaring mee? Yeps de bel knoppen werken ook op het stuur. Heb van iemand hier op het forum de 'oude' stuurbediening gekocht voor een Pioneer radio en die doet alle knopjes op het stuur werken met een kleine vertraging. USB en AUX die werken wel niet van het dashboard met de 'oude' stuurbediening terwijl de verkoper in kwestie zei van wel. Maar ach die zaken zitten ook op men Pioneer radio dus... Quote
Remko .me Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Das wel raar want bij mijn venga werkte de USB en AUX wel... met Pioneer.. dat was toen de F920BT Quote
paulus30 Geplaatst 5 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2013 Heb net een mailtje gehad van de Dealer. Het wordt bij ons de F940-BT. En alles gaat werken zowel het stuur (bediening) als de ipod/usb ingang onderop het dashboard. Quote
Nieles Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Mooi om te horen. Aangezien ik waarschijnlijk dezelfde krijg! Quote
xt1907 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Vind het wel vaag van Kia dat ze adverteren met volledig geïntegreerd navigatie en ze vervolgens 100 euro vragen voor een extra kabeltje zodat alle functies werken waarvoor je extra betaald (super pack). Ook is de vraag of die pioneer navigatiesystemen ingebouwd komen en of dat moet gebeuren door de dealer.. Quote
Urbanfoto Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Das wel raar want bij mijn venga werkte de USB en AUX wel... met Pioneer.. dat was toen de F920BT Ik heb deze bediening gekocht van iemand op het forum : CA-R-KIA.114 . Zit wel een vertraging op :'(. Quote
paulus30 Geplaatst 5 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2013 Vind het wel vaag van Kia dat ze adverteren met volledig geïntegreerd navigatie en ze vervolgens 100 euro vragen voor een extra kabeltje zodat alle functies werken waarvoor je extra betaald (super pack). Ook is de vraag of die pioneer navigatiesystemen ingebouwd komen en of dat moet gebeuren door de dealer.. De auto komt met de standaard radio die geld voor het betreffende model auto . De dealer bouwt vervolgens het pioneer systeem in. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.