Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ola,

Vraagje, heeft er iemand al Mud guards gekocht / laten plaatsen?

Het lijkt mij nl. geen overbodige luxe (en bescherming) voor mijn Rio.

Ik ben alleen wel benieuwd hoe het er uit komt te zien (Zwart onder Witte Rio) dus foto's zijn welkom :)

Geplaatst

Ik houdt ze wel in de gaten op Ebay, maar ik vind ze nogal prijzig voor een stukje plastic. Voor de oudere modellen zijn ze ook veel voordeliger.

Geplaatst

Ik heb ze ook gelijk aan gevinkt op de bestellijst toen ik hem kocht. Ik maak er wel even een foto van. Zie je het op een witte rio. :-)

Gast Rio_Brazil
Geplaatst

Ik heb ze er later ook op laten zetten (veel vuil vanwege 17" velgen met 205 banden en een witte Rio) maar ik ben niet erg onder de indruk van het resultaat. Het scheelt wel iets in de hoeveelheid vuil op de deuren, maar het blijft een "bende" in het najaar. 

Het ziet er op een witte Rio overigens prima uit, zeker in combinatie met donkere velgen en "privacy glass" geeft alles een mooi contrast.

post-6852-0-67989000-1365161176_thumb.jpg

Geplaatst

Absoluut niet negatief bedoeld maar de mud guards van de Kia Rio

zijn, volgens mij, wel een stuk kleiner dan bij de SP3, en zullen daarom

misschien niet zo'n effect hebben.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik zag ze al verschijnen. maar toch de foto's

IMAG0404_zpsa9946b17.jpg

IMAG0405_zps7afa3577.jpg

Ze zijn een stuk kleiner. Ik had ze ook iets groter verwacht, maar helaas. Naar mijn idee hebben ze kleine dingen niet echt veel nut

• Like 1
Geplaatst

Grtz.

Specialmade

zo jammer dit 

die van jou zijn weer groter  :wink:  :wink:

• Like 1
Geplaatst

Ik heb ze er toch al een tijdje op, heb het idee dat vooral de deuren net een beetje schoner blijven. Vooral langs de onderkant spat het er minder hard op.

Geplaatst

Nog een mud guard vóór

Grtz.

Specialmade

Hi Specialmade... Zijn de mud guard gemakkelijk zelf te plaatsen op een nieuwe Sportage?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Hi Specialmade... Zijn de mud guard gemakkelijk zelf te plaatsen op een nieuwe Sportage?

@Myrom,

Is een fluitje van een cent. Als je het op je gemak doet duurt het ongeveer een half uurtje   :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Cool, Thanx voor de foto's.

Het is gelukkig minder opvallend dat ik dacht.

Dus zoals ik begrijp kan ik ze ook zelf plaatsen (ik ben absoluut niet handig in pimpen).

Ook ben ik benieuwd hoeveel ze dan kosten en waar ik ze dan kan halen...

Op ebay (http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=mud+guards+kia+rio&LH_PrefLoc=2&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&Model=Rio&rt=nc) staan alleen voor 4(5) deurs en ik heb een 3deurs :/

of zijn ze ook elders te verkrijgen (behalve bij de dealer want die is altijd duurder :P )

Geplaatst

valt wel mee kosten bij de dealer bij de dealer 35 euro per set 

en het er op zetten is een super simpel de montage instruktie zit er trouwens bij 

Geplaatst

Tegenwoordig 35 euro? Heb er een half jaartje geleden nog 100 euro voor betaald incl inbouwen.... (Zie Kia website)

Geplaatst

was iets van 65 euro kwijt het is 35 euro voor en 35 euro achter maar voor dat geld moet je ze der wel zelf opzetten maar dat is een klusje van niks je hoefd niet eens je wielen er af te halen

Geplaatst

Zoals bij mijn eend zeker . Die houden zeker genoeg tegen.

Inderdaad, die bedoel ik!

• 5 weken later...
Geplaatst

Grtz.

Specialmade

Hey, ik heb ondertussen een setje online besteld voor mijn SP3.

Zitten de mud guards eigenlijk vast met dezelfde schroeven die momenteel op de wielkasten zichtbaar zijn?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...