Jim Brouns Geplaatst 6 Mei, 2013 Geplaatst 6 Mei, 2013 Bij de rio in ieder geval wel. Zal hier ook wel zo zijn. Quote
Specialmade Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 Hey, ik heb ondertussen een setje online besteld voor mijn SP3. Zitten de mud guards eigenlijk vast met dezelfde schroeven die momenteel op de wielkasten zichtbaar zijn? Sent from my iPad using Tapatalk HD @Myrom, De mud guards zitten inderdaad met dezelfde schroeven vast die nu zichtbaar zijn. Suc6 met het monteren. Grtz. Specialmade Quote
Nimo Geplaatst 7 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 Mei, 2013 Lukt dit monteren ook als je 17" velgen hebt? otw heb je wel genoeg ruimte om ze vast te schroeven of moet je je wielen uithalen eerst?? Quote
riogrande1 Geplaatst 11 Mei, 2013 Geplaatst 11 Mei, 2013 nimo volgens mij is de diameter lees omtrek van de banden hetzelfde voor de 17 en de 15 anders zou je te grote teller afwijkingen krijgen .het monteren was bij geen probleem als je de voorwielen max. naar links en rechts draait heb je plek zat zeker als je een ratel met bithouder gebruikt en zijn de mudguards bijna een derde goedkoper als je die zelf monteert ipv de dealer het zijn maar 3 schroeven per kant ps aan de voorzijde de oude schroeven gebruiken ipv de nieuwe die zijn niet dik genoeg succes . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.