Nimo Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Ola, Vraagje, heeft er iemand al Mud guards gekocht / laten plaatsen? Het lijkt mij nl. geen overbodige luxe (en bescherming) voor mijn Rio. Ik ben alleen wel benieuwd hoe het er uit komt te zien (Zwart onder Witte Rio) dus foto's zijn welkom Quote
Huizebakker Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Ik houdt ze wel in de gaten op Ebay, maar ik vind ze nogal prijzig voor een stukje plastic. Voor de oudere modellen zijn ze ook veel voordeliger. Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 zo zien ze er uit onder een blauwe niet dat ze heel veel doen maar het staat wel leuk Quote
Seafox Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Ik heb ze ook gelijk aan gevinkt op de bestellijst toen ik hem kocht. Ik maak er wel even een foto van. Zie je het op een witte rio. Quote
Gast Rio_Brazil Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Ik heb ze er later ook op laten zetten (veel vuil vanwege 17" velgen met 205 banden en een witte Rio) maar ik ben niet erg onder de indruk van het resultaat. Het scheelt wel iets in de hoeveelheid vuil op de deuren, maar het blijft een "bende" in het najaar. Het ziet er op een witte Rio overigens prima uit, zeker in combinatie met donkere velgen en "privacy glass" geeft alles een mooi contrast. Quote
Specialmade Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Absoluut niet negatief bedoeld maar de mud guards van de Kia Rio zijn, volgens mij, wel een stuk kleiner dan bij de SP3, en zullen daarom misschien niet zo'n effect hebben. Grtz. Specialmade Quote
Specialmade Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Nog een mud guard vóór Grtz. Specialmade 1 Quote
Seafox Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Ik zag ze al verschijnen. maar toch de foto's Ze zijn een stuk kleiner. Ik had ze ook iets groter verwacht, maar helaas. Naar mijn idee hebben ze kleine dingen niet echt veel nut 1 Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Absoluut niet negatief bedoeld maar de mud guards van de Kia Rio zijn, volgens mij, wel een stuk kleiner dan bij de SP3, en zullen daarom misschien niet zo'n effect hebben. Grtz. Specialmade zo jammer dit die van jou zijn weer groter 1 Quote
Huizebakker Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 die van jou zijn weer groter Duitser? Quote
Jim Brouns Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Ik heb ze er toch al een tijdje op, heb het idee dat vooral de deuren net een beetje schoner blijven. Vooral langs de onderkant spat het er minder hard op. Quote
Myrom Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Nog een mud guard vóór Grtz. Specialmade Hi Specialmade... Zijn de mud guard gemakkelijk zelf te plaatsen op een nieuwe Sportage? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Specialmade Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Hi Specialmade... Zijn de mud guard gemakkelijk zelf te plaatsen op een nieuwe Sportage? @Myrom, Is een fluitje van een cent. Als je het op je gemak doet duurt het ongeveer een half uurtje Grtz. Specialmade Quote
Specialmade Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Duitser? Nee, die hebben alles "zu hause" Grtz. Specialmade Quote
Specialmade Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 zo jammer dit die van jou zijn weer groter En... bedankt hé Grtz. Specialmade 1 Quote
Nimo Geplaatst 5 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2013 Cool, Thanx voor de foto's. Het is gelukkig minder opvallend dat ik dacht. Dus zoals ik begrijp kan ik ze ook zelf plaatsen (ik ben absoluut niet handig in pimpen). Ook ben ik benieuwd hoeveel ze dan kosten en waar ik ze dan kan halen... Op ebay (http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=mud+guards+kia+rio&LH_PrefLoc=2&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&Model=Rio&rt=nc) staan alleen voor 4(5) deurs en ik heb een 3deurs :/ of zijn ze ook elders te verkrijgen (behalve bij de dealer want die is altijd duurder ) Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 valt wel mee kosten bij de dealer bij de dealer 35 euro per set en het er op zetten is een super simpel de montage instruktie zit er trouwens bij Quote
Rio Rio Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Tegenwoordig 35 euro? Heb er een half jaartje geleden nog 100 euro voor betaald incl inbouwen.... (Zie Kia website) Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 was iets van 65 euro kwijt het is 35 euro voor en 35 euro achter maar voor dat geld moet je ze der wel zelf opzetten maar dat is een klusje van niks je hoefd niet eens je wielen er af te halen Quote
mcbeef Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 gewoon ouderwetse rubberen spatlappen monteren. Quote
mcbeef Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Zoals bij mijn eend zeker . Die houden zeker genoeg tegen. Inderdaad, die bedoel ik! Quote
Nimo Geplaatst 6 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2013 Hier zijn ze $66.99 voor een setje, weet niet of er een verschil zit tussen 3 en 5 deurs... http://www.ebay.co.uk/itm/2012-2013-Kia-Rio5-Hatchback-Splash-Guards-Mud-Flaps-4-Piece-Set-Rio-5-OEM-/271124387164?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f2045d55c Quote
Myrom Geplaatst 6 Mei, 2013 Geplaatst 6 Mei, 2013 Absoluut niet negatief bedoeld maar de mud guards van de Kia Rio zijn, volgens mij, wel een stuk kleiner dan bij de SP3, en zullen daarom misschien niet zo'n effect hebben. Grtz. Specialmade Hey, ik heb ondertussen een setje online besteld voor mijn SP3. Zitten de mud guards eigenlijk vast met dezelfde schroeven die momenteel op de wielkasten zichtbaar zijn? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.