Ga naar inhoud

Vaste prijzen voor onderhoud Kia ?


kialoog

Aanbevolen Berichten

Oliebeurten : e.e.a. n.a.v. Remco zijn opmerking inzake de oliebeurt van 150,50 euri voor zijn Rio. (zijn weer nieuwe (hogere) prijzen geworden geloof ik per half januari j.l.)

 

Even verder gekeken in die folder (ingegaan op 14 jan 2014) valt mij op dat b.v. de Carens 1.6 GDI   24 mnd / 30.000 en geen oliebeurt wordt voorgeschreven 

maar bij de Sportage    1.6 GDI 12 mnd / 30.000 km en wel de oliebeurt wordt voorgeschreven a 157 euri's

Het zijn toch dezelfde blokken, of heb ik het mis.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even verder gekeken in die folder (ingegaan op 14 jan 2014) valt mij op dat b.v. de Carens 1.6 GDI 24 mnd / 30.000 en geen oliebeurt wordt voorgeschreven

maar bij de Sportage 1.6 GDI 12 mnd / 30.000 km en wel de oliebeurt wordt voorgeschreven a 157 euri's

Het zijn toch dezelfde blokken, of heb ik het mis.

Grtz

Het gedoe begint weer van voor af aan.

Ook de SP3 met hetzelfde blok had in eerste instantie een interval van 24/30000. mnd/km

Daar is een jaarlijkse oliebeurt tussen gefrommeld.

Gaat nu vast weer gebeuren anders zouden al die andere oliebeurten (nergens anders, dacht ik ) niet uit te leggen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En ja hoor de mannen vsn de KCG krijgen het weer druk

beetje jammer dat ze steeds weer over het zelfde moeten praten

lijkt wel wat ze vandaag voor elkaar hebben ze morgen weer moeten bespreken beetje jammer

Link naar reactie
Delen op andere sites


Olie beurten kun je ook elders laten doen. ( stuk goedkoper)

Carosserie inspectie moet elk jaar en ze verzinnen vanalles om je jaarlijks in de garage te krijgen.

Misschien zou je 1000-2000 eur of meer korting kunnen krijgen op de aankoop van je auto als je van die 7 jaar garantie af zou zien.

Kan een idee zijn :wink:.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...