rob6inlijn Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Hallo Zoals het hoort op forums even wat over mijzelf en de auto. Je mag mij wel een echte autogek noemen. Ik lees veel (heel veel) over auto ,s. En mag er ook graag naar kijken en vooral in rijden. Tot dec 2012 was ik nog in t bezit van een oldtomer een w126, mercedes s klasse, voor de niet ingewijden uit 1983. Super veel plezier van gehad. Doordat ik ook graag een cabrio wilde en vond moest die helaas de deur uit. Naast de kia sportage hebben we dus een lexus sc 430 in de garage staan. Weliswaar van 2002, en met 2 ton op de teller, maar dat doet aan de lol niks af. We hebben eigenlijk nooit 2x achter elkaar hetzelfde merk gekocht . Dat we nu einde kia zitten heeft mn te maken met de goede ervaring van een familie lid en een collega. En omdat we hem zelf toch wel de mooiste betaalbare hoogzitter vinden. (Aals ik barstte van het geld kocht ik een audi q5 of q3). En niet te vergeten de mooie 7 jaar garantie. We hopen er lang mee te doen en ik hoop veel plezier van t forum te hebben. 1 Quote
Jim Brouns Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Welkom en veel plezier met de nieuwe auto. Quote
bigwade Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Welkom Rob, vul je profiel nog een beetje aan Quote
rob6inlijn Geplaatst 10 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 April, 2013 Wat is er zoal meer het vermelden waard . Ik ben 58 jaar, werkzaam bij een groot waterschap . Getrouwd en 3 kinderen . 2 jongens en 1 meid allemaal het huis uit (heerlijk ). Allemaal gek op auto, s; 1 rijdt een honda s2000. En heeft daar eigenhandig een turbokit op gebouwd . Griezelig veel vermogen. De ander heeft minimaal 20 civic crx gekocht opgeknapt en weer verkocht op onze oprit . Rijdt nu een ouwe bmw530, vanwege de heerlijke automaat . Ik ben gek op wandelen fietsen en hardlopen. Deze zomer ,eigenlijk over 4 weken al, ga ik op de fiets naar Rome met mn fiets maat . Lekker 4 weken er tussen uit. Tot zover maar even . Quote
bigwade Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 HaHa, leuk ! Maar ik bedoelde meer de info onder je avatar. Daar kun je bijv. je woonplaats en auto invullen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.