Gast kaysem Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Kom deze op het net tegen, iemand hier ervaring mee of kennis van? Komt bij de Carens neer op 234 euries per jaar, niet veel toch met wat je er al bij krijgt vervangend vervoer, pech onderweg enz.. Met al die nieuwe Carensen straks op de weg misschien wel makkenlijk En in ons geval met lpg en kleppen stellen helemaal niet denk ik. Quote
bigwade Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Zo'n zelfde club met haal en breng service ben ik 2mnd geleden ook tegen gekomen. Ik kan er nu niets meer over vinden. Geeft te denken. Het aardige van deze site is wel dat je aangesloten bedrijven kunt zien. Dat was bij de andere website niet. Quote
Jantje.2 Geplaatst 12 Augustus, 2013 Geplaatst 12 Augustus, 2013 www.budgetservice.nl Voor alle auto's van 5 jaar en ouder Quote
Jantje.2 Geplaatst 12 Augustus, 2013 Geplaatst 12 Augustus, 2013 Nieuwe auto's overigens ook wel aan te vragen, maar worden afgewezen als voertuigen binnen onze eigen dealer organisatie vallen. Eventueel PB over diverse reparaties kan natuurlijk ook Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.