Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Pioneer Avic f940bt

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op de site hierboven kan je vaker illegale kaartupdates vinden, zou zeggen geef het daar een kansje :)

• 3 maanden later...
Geplaatst
Geplaatst

Ik vind het absurd dat ze er 150€ voor vragen aangezien HERE gratis is te downloaden voor android.... 

• Like 1
Geplaatst

Gewoon een beetje zoeken doet al wonderen. Al is die voor de AVIC lastig te vinden. Misschien toch maar investeren in een originele?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

Die heb ik al haha dat is de 2013 update :wink: de nieuwe update is sinds eind Juni/begin Juli uit...

Geplaatst

er staat de laatste kaart updates ???? er staat niet dat ze van 2013 zijn dat geld alleen voor de software die er bij zit voor je systeem te updaten

Geplaatst

Heb zelfs al gekeken via MP... maar deze is nog zo nieuw dat ik het wel zeker wil weten... en anders na de vakantie weer even zoeken :-)

Geplaatst

Heb zelfs al gekeken via MP... maar deze is nog zo nieuw dat ik het wel zeker wil weten... en anders na de vakantie weer even zoeken :-)

ik zou zeggen waag er eens een mailtje/berichtje aan en je weet het 

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik hou al een tijdje het volgende topic in de gaten:

http://avic411.com/index.php?/topic/81488-2015-european-map-update-for-pioneer-avic-f30bt-f930bt-f9310bt-f40bt-f940bt-f840bt-f8430btj

Met dit topic heb ik gister succesvol mijn F840BT geupdate naar de 2015 maps en systeem versie 6.0000, tevens zit hier de bluetooth update naar 3.32 bij.

Alle info is te vinden in dat topic. De methode is niet zo makkelijk als bij de 2013 update, maar het is te doen. Let wel, er zijn in het topic ook genoeg mensen waarbij het niet lukt (met name met andere modellen).

De downloadlink is te vinden op pagina 3. De zip-file is beveiligd met een wachtwoord dat vanwege redenen niet in dat topic vermeld wordt. Uit respect ga ik dat hier dus ook niet neerzetten. Mocht je het aandurven kun je in het topic vragen om het wachtwoord en dan krijg je het per PM, je kunt het ook via PM bij mij opvragen.

Er is nog iemand anders bezig met een andere methode, vergelijkbaar met de 2013 update. Hier is echter nog niets van bekend.

• Like 1
Geplaatst

het bestand van Patrick zijn link is aangepast. Het is nu plug & Play, downloaden op SD zetten en installeren. Kostte mij gisteren net iets meer dan 20 minuutjes! Werkt perfect! 

Geplaatst

Is eigenlijk elke 2 din navi te installeren in de rio of kan dat niet? Ik zie bijv ook een Pioneer AVIC-F970DAB nav welke dab+ o.a. heeft.

Geplaatst

Hou wel rekening met de inbouwdiepte ivm stekkers. De Rio heeft gelukkig ruimte zat

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Hoi hoi...

Ik heb problemen met mijn Pioneer F940BT van mijn KIA Rio.

Hij kan gewoon geen USB device afspelen. Als ik aansluit, gaat de lampje van mijn USB een keer branden en that's it! Bij AV Input kan ik ook geen SD/USB selecteren, de opties staat gewoon niet.

Mijn USB is geformarteerd in FAT32 en daarin staat alleen maar mappen met mp3's.

Kan deze Pioneer mp3 in USB Device afspelen?

Heb ik iets verkeerd gedaan?

Alvast bedankt!

Stanley

Geplaatst

het bestand van Patrick zijn link is aangepast. Het is nu plug & Play, downloaden op SD zetten en installeren. Kostte mij gisteren net iets meer dan 20 minuutjes! Werkt perfect! 

Ik probeer het bestand ook te downloaden, maar die link werkt helaas niet meer.

Heb jij eventueel nog een link voor mij?

Geplaatst

Hoi hoi...

Ik heb problemen met mijn Pioneer F940BT van mijn KIA Rio.

Hij kan gewoon geen USB device afspelen. Als ik aansluit, gaat de lampje van mijn USB een keer branden en that's it! Bij AV Input kan ik ook geen SD/USB selecteren, de opties staat gewoon niet.

Mijn USB is geformarteerd in FAT32 en daarin staat alleen maar mappen met mp3's.

Kan deze Pioneer mp3 in USB Device afspelen?

Heb ik iets verkeerd gedaan?

Alvast bedankt!

Stanley

Jazeker kan deze Pioneer mp3's afspelen vanaf USB.

Heb je al een andere USB stick geprobeerd met muziek erop? Als het device niet selecteerbaar is, wordt het niet als een muziek/video usb herkend. Vaak zit het probleem in een defecte/corrupte usb stick.

Geplaatst

Vraagje heeft het ooit wel gewerkt

Anders zou het ook nog zo kunnen zijn dat de usb plug niet is aangesloten op de radio ik weet dat de orgineel usb aansluiting moet worden vervangen omdat deze het anders niet doet dit is aan de buiten kant niet te zien

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Geplaatst

Nee dit is de eerste keer dat ik het geprobeerd heb.

Ik heb al 3 andere USB device geprobeerd.

Zelfde formatteren methode en bestanden, maar helaas niet gelukt.

Kan ik misschien :

- USB device naar mijn mobiele telephone aansluiten

- Mobiele telephone MP3 afspelen

- AUX kabel van mijn telephone (earphone) naar de ingang van de auto?

(ik heb deze nog niet geprobeerd eigenlijk)

Of deze AUX ingang alleen voor Iphone met combinatie van USB?

• 2 weken later...
Geplaatst

De Aux en USB combi is voor iPhone maar ook los te gebruiken. USB werkt bij mij gewoon (F30) perfect al gebruik ik nu de media streaming via Bluetooth. Mappen moet ook gewoon lukken via USB. Hoe heb je die MP3 bestanden op de USB gezet? En welke bitrate zijn ze? Met 240 kbs werkt het perfect bij mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...